  • 21. Data: 2010-04-21 16:09:58
    Temat: Re: Jak zrobic zdjecia 1:1
    Od: Maik <m...@g...com>

    wiadomościnews:hqkvq0$8d9$1@news.onet.pl...

    > powiem o co chodzi
    > jest sobie aparacikhttp://www.meru.pl/img.php?nazwa=images/KX-T
    G8421B_150dpi_D.jpg

    > mam wyslac kolesiowi jego zdjecie lub w Corelu obasz na ktory wykona folie
    > ochronna
    > do zafoliowania jest obszar od dolnej kreski oddzielajacej powyzej 2
    > przycskow
    > az do wciecia slychowki gdzie jest glosnik (nad napisem Panasonic)
    >
    > sek w tym ze linie zewnetrzne (czarny styk z srebnym) nie sa proste
    > jak to mu to wyslac by sobie to przerysowal ?

    Ja bym go potraktował skanerem, a nie aparatem

  • 22. Data: 2010-04-21 17:54:55
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Ja bym go potraktował skanerem, a nie aparatem

    A ja bym po prostu zmierzyl i narysowal w tym Corelu.
    Robienie zdjecia 1:1, korygowanie bledow perspektywy czy wad obiektywu,
    to robienie sobie samemu pod gorke. Przeciez odbiorcy tego zdjecia
    chodzi tylko i wylacznie o rozmiar, do jakiego ma przyciac folie na ten
    ekranik. :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 23. Data: 2010-04-21 19:54:11
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-04-21 19:54, marcin.STIG.saldat pisze:

> [...]
    > to robienie sobie samemu pod gorke. Przeciez odbiorcy tego zdjecia
    > chodzi tylko i wylacznie o rozmiar, do jakiego ma przyciac folie na ten

    Pewnie chodzi o zrobienie wektorowego obrysu ekraniku. Potem puszczenie
    tego na metr kwadratowy na ploterze tnącym z foli bezbarwnej, i potem
    sprzedawanie jako super hiper folia ochrona. To samo można robić na
    ekrany lustrzanek. Z pewnością jest to jakiś pomysł na działalność
    gospodarczą ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 24. Data: 2010-04-21 19:57:22
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-04-21 01:17, Marcin [3M] pisze:

    > Jeżeli obraz ma dokładnie odwzorować obiekt, trzeba zacząć od zdjęcia.
    > Taki obiekt dystorsja potrafi powyginać na kilka mm.

    W przypadku autora wystarczy zwykłe zdjęcie bądź zeskanowanie jeśli
    ekran jest płaski. I dalsza obróbka w programie do wektorów, nawet chyba
    nawet Inkscape temu sprosta.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 25. Data: 2010-04-22 16:48:31
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    [..]
> [...]
    >
    > sek w tym ze linie zewnetrzne (czarny styk z srebnym) nie sa proste
    > jak to mu to wyslac by sobie to przerysowal ?

    Opisana metoda "fotograficzna" uważam że jest od samego początku bez sensu.
    Kup sobie uniwersalną, ale dobrą folię na ekrany (np My Screen Pprotector) i
    za pomocą załączonych w zestawie pomocniczych folii oraz opisanej metody
    przeniesiesz dowolny kształt z ekranu telefonu i dotniesz odpowiednią folię
    właściwą. Koszt ok 15 zł za 2 arkusze 10x7 cm. Od lat stosuję te folie na
    przeróżnym sprzęcie z ekranami i nie miałem nigdy kłopotów z docięciem.
    Możliwe że nawet dostaniesz z tej firmy już gotową - dociętą folię do swego
    telefonu. Zerknij tez na ich stronę www (http://myscreenprotector.com/),
    mają dość bogatą bazę szablonów w formatach pdf.

    Pozdrawiam, Krzysiek