-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?
Date: Sat, 17 Oct 2009 16:50:22 +0000 (UTC)
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 40
Message-ID: <hbcskd$2ah$1@inews.gazeta.pl>
References: <gpl8cm$stl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hbcr6j$qjh$1@inews.gazeta.pl>
<hbcsln$d4t$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: localhost
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1255798222 2385 172.20.26.242 (17 Oct 2009 16:50:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Oct 2009 16:50:22 +0000 (UTC)
X-User: bolo1975
X-Forwarded-For: 79.184.215.123
X-Remote-IP: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612376
[ ukryj nagłówki ]Ivam <f...@-...fm> napisał(a):
> "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> news:hbcr6j$qjh$1@inews.gazeta.pl...
> > co do tych sytacji to sprawa jest prosta
>
> taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)
>
> > jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na
luz
> > to koło tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
> > wszystko zacznie się obracać plus gaz da efekt że będzie obracać się
> > szybciej niż koło przednie nawet w poślizgu przy hamowaniu
> > tak więc jeśli zahamujesz tył i przód po czym puścisz tył to normalka że
> > przednie koło stanie się osią obrotu motocykla
>
> Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem.
co do mojego doświadczenia czyli pewnie ilości kilometrów na moto mam
gówniane doświadczenie co nie zwalnia mnie z obowiązku myslenia :)
> Zwlaszcza, ze na pierwszym
> filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien
> hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal
i
> przodem i tylem na maksa.
>
> > żeby tego uniknąć najlepiej kupić moto w którym za pomocą jednej dzwigni
> > operuje się obydwoma hamulcami jednocześnie
>
> I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i
poduszkami
> powietrznymi.
>
> Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.09 17:13 Ivam
- 17.10.09 18:04 Piotr Chamernik :: CHAMER
- 18.10.09 14:22 marider
- 18.10.09 16:46 Tytus
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=