eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak to jest z gwarancją dla Acerów?Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
  • Data: 2010-09-30 20:47:08
    Temat: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
    Od: maxknowledge <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dobry wieczór,

    zamówiłem laptopa ostatniego laptopa: Acer Aspire 7540G-504G32Mn
    LX.PPP0C.001 ze sklepu internetowego morele.net

    dzwonił do mnie przedstawiciel handlowy i policzył mi 8zł za logistykę
    i 16zł za ochronę reklamacyjną i do zapłaty doliczyli jeszcze 23 zł.
    Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
    przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
    także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).

    Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
    kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
    stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.

    Posiadam acera i gwarancja polega na zarejestrowaniu produktu w
    Internecie więc oni mają gówno do tego? Czy lepiej zapłacić? Czy oni
    jako końcowy sprzedawca odbierają ode mnie zepsuty sprzęt w przypadku
    awarii?

    Wolałbym przy nich rozpakować sprzęt i go sprawdzić, jest na linuxie...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: