eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak to jest z gwarancją dla Acerów?Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
  • Data: 2010-10-21 21:36:09
    Temat: Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 1 Oct 2010, boxfish wrote:

    > W dniu 2010-09-30 22:47, maxknowledge pisze:
    >> Dobry wieczór,
    >>
    >> Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
    >> przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
    >> także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).
    >
    > Bzdura, to ich problem,

    ...znaczy w umowie jest zastrzeżenie, że to ich problem?
    Nawiązuję do sławnego problemu art.544 Kodeksu Cywilnego.
    Dla nie kojarzących a leniwych link:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-cywilny-1_2
    _117.html

    >> Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
    >> kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
    >> stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.
    >
    > Czyli jak nie zapłacisz a sprzęt będzie niesprawny to ci nie pozwolą
    > reklamować ? wymysły

    Nie "niesprawny" w rozumieniu takim, że nie da się udowodnić jaka
    jest przyczyna niesprawności, a *uszkodzony w transporcie*, w sposób
    ewidentny (i przyjmijmy dla uproszczenia rozważań - w sposób powodujący
    szkodę wielokrotnie przewyższającą ryczałtowe odszkodowanie np. poczty)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: