eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak to jest z gwarancją dla Acerów?Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
  • Data: 2010-10-01 07:36:12
    Temat: Re: Jak to jest z gwarancją dla Acerów?
    Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-30 22:47, maxknowledge pisze:
    > Dobry wieczór,
    >
    > zamówiłem laptopa ostatniego laptopa: Acer Aspire 7540G-504G32Mn
    > LX.PPP0C.001 ze sklepu internetowego morele.net
    >
    > dzwonił do mnie przedstawiciel handlowy i policzył mi 8zł za logistykę
    > i 16zł za ochronę reklamacyjną i do zapłaty doliczyli jeszcze 23 zł.
    > Ochrona reklamacyjna pozwala w ciągu 10 dni wymienić laptop na nowy w
    > przypadku fabrycznych lub mechanicznych uszkodzeń (tych zaistniałych
    > także podczas wysyłki do net punktu do Wrocławia z Krakowa).

    Bzdura, to ich problem, powinni mieć ubezpieczenie - pytanie czy możesz
    sie nie zgodzić ?

    >
    > Czy zrezygnować z tej narzuconej ochrony konsumenckiej? Przecież
    > kupuję towar z założenia sprawny i mam prawo zwrócić go w przypadku
    > stwierdzenia, ze jest niezgodny z umową z powrotem w miejsce zakupu.

    Czyli jak nie zapłacisz a sprzęt będzie niesprawny to ci nie pozwolą
    reklamować ? wymysły

    >
    > Posiadam acera i gwarancja polega na zarejestrowaniu produktu w
    > Internecie więc oni mają gówno do tego?

    Gwarancja jest acera ale to gwarancja, a ty ew. chcesz reklamowac na
    niezgodność z umową a to chyba się rękojmia nazywa i tu kierujesz się do
    sprzedawcy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: