  • 51. Data: 2013-03-29 02:22:41
    Temat: Re: Jak tanio - bez tel - minuty, sms i net
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:513e2ac0$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale chciałeś coś sprostować czy może (o święta naiwności!) dodać coś
    > merytorycznego?

    Nie, nie będę w kółko wałkował - jeśli dotąd nie zrozumiałeś to nie
    zrozumiesz.

    > Największym nieporozumieniem jest twoja obecność tutaj.

    I dlatego nie powinieneś kontynuować tej swojej kompromitacji.

  • 52. Data: 2013-03-30 11:51:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > To zależy od punktu odniesienia: wolę mieć w abonamencie
    > 1400 minut i płacić więcej niż Ty za ich przekroczenie bo za
    > abonament płacę dużo mniej niż płacisz Ty, nawet uwzględniając
    > fakt że zapłacisz tylko 40% za przekroczenie limitu.
    > W starych, limitowanych planach z tych 1400 minut limitu
    > dodatkowo niewykorzystane minuty przechodziły na następny
    > miesiąc, więc mogłeś kumulować stan limitu na takie "wypadowe"
    > miesiące gdzie potrzebowałeś dużo więcej niż zwykle pogadać.
    > Ale to już historia - dziś używam nielimitowanych abonamentów
    > jeśli chodzi o smsy, mmsy i rozmowy.

    Owszem, ja np. biorę abonament nieco większy, niż wynika z faktycznegu
    zużycia, raz - żeby mieć ewentualny luz, dwa - w skali miesiąca są to
    groszowe różnice, trzy - wyższy abonament = niższa cena aparatu.
    Nielimitowane abonamenty póki co się nie opłacają, za dużo niższą cenę mam
    kilkaset minut, a ze w cywilizowanych krajach za rozmowy przychodzące się
    nie płaci, więc dla mnie ta liczba jest praktycznie "unlimited".
    Ale też nie ma tragedii, jeśli go przekroczę, więc opowieści o 3-4-krotnie
    wyższej opłacie traktuję jak historie z czasów kolonialnego wyzysku
    ciemnych tubylców ;->

    JoteR

  • 53. Data: 2013-03-30 12:00:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie, nie będę w kółko wałkował - jeśli dotąd nie zrozumiałeś to nie
    > zrozumiesz.

    Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

    > I dlatego nie powinieneś kontynuować tej swojej kompromitacji.

    Rzeczywiście, kompromitacją dla mnie jest wdawanie się w dyskusje z
    autarkicznym intelektualnie trollem. Ale że przy okazji dostarczasz tu
    sporo uciechy, więc pokompromituję się jeszcze trochę ;->

    JoteR

  • 54. Data: 2013-03-30 16:44:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    > traktuję jak historie z czasów kolonialnego wyzysku ciemnych tubylców ;->

    Czego to się nie robi żeby sobie obrzydzić ewentualny wyjazd za granicę,
    nie?

  • 55. Data: 2013-03-30 16:46:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Rzeczywiście, kompromitacją dla mnie jest wdawanie się w dyskusje z
    > autarkicznym intelektualnie trollem. Ale że przy okazji dostarczasz tu
    > sporo uciechy, więc pokompromituję się jeszcze trochę ;->

    Próbowałeś zaimponować komuś słowem którego znaczenia nie rozumiesz?