  • 31. Data: 2009-02-25 11:33:41
    Temat: Re: Jak porownac pomiary rozdzielczosci obiektywu zrobione @8MP i @15MP
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > *** Dla mnie EOT.
    >
    > Moja rada: znajdz sobie jakas dzialke w zyciu, ktorej mozesz sie
    > poswiecic dla dobra wiekszej czesci spoleczenstwa a nie tylko
    > nadymaniu swego ego (zacznij czytac jakies ciekawsze pozycje od
    > analiz wplywu matrycy na pomiar rozdzielczosci obiektywu).

    "Dzieki" takim typkom jak ty wiekszosc tych, ktorzy
    maja wiedze i mogliby sie nia podzielic dawno przestala
    czytac usnet o odpowiadaniu nie wspominajac...

  • 32. Data: 2009-02-25 11:46:10
    Od: j...@u...at

    > *** alez z Ciebie nadety bufon!

    bardzo mozliwe. za to dobrze wychowany.
    Nie wyobrazam sobie , abym zadal pytanie , ktos na nie odpowiedzial ,
    a ja w zamian okrzyczal go bufonem.
    raczej uzylbym slowa dziekuje.

    no tak ale powiedzielismy przeciez -ludzkosc nie jest homogenna , w
    jakims sensie ta korespondencja jest to tego dowodem.

    XXX

  • 33. Data: 2009-02-25 11:46:19
    Od: Marx <M...@n...com>

    Nie ma dobrego testu
    Serwisy testujace sa oplacone, wiec testy moga byc zmanipulowane (nie
    pisze ze zawsze sa, choc czasami sa).
    Testy w gazetach - tu juz chyba kazdy wie, ze wygrywa akurat to co ma
    najwieksza reklame.
    Opinie na forach lub wpisywane na strony przez uzytkownikow - niestety
    takze malo wiarygodne.
    Opinie na porownywarkach cen - moze informacja ze niektorzy dorabiaja
    wpisywaniem pozytywnych opinii bedzie wystarczajacym komentarzem

    A wszystkie te testy i tak sa do bani, bo testowany jest jeden konkretny
    egzemplarz, ktora moze byc podpicowany/wyselekcjonowany przez
    producenta, albo wrecz odwrotnie - uszkodzony.

    Wiec jedyna rada to kierujac sie roznymi opiniami kupic obiektyw, samemu
    przetestowac, i jak dziala - zostawic, a jak jest slaby - zwrocic lub
    odsprzedac.

    Marx

  • 34. Data: 2009-02-25 12:11:01
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > bardzo mozliwe. za to dobrze wychowany.
    > Nie wyobrazam sobie , abym zadal pytanie , ktos na nie odpowiedzial ,
    > a ja w zamian okrzyczal go bufonem.
    > raczej uzylbym slowa dziekuje.

    *** masz racje.

    Dziekuje i przepraszam.

    Polon

  • 35. Data: 2009-02-26 11:46:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2009, Marx wrote:

    > A wszystkie te testy i tak sa do bani, bo testowany jest jeden konkretny
    > egzemplarz, ktora moze byc podpicowany/wyselekcjonowany przez producenta,
    > albo wrecz odwrotnie - uszkodzony.

    Dla porządku: Sigma, bodaj 30/1,4, na optyczne.pl
    O tu:
    http://optyczne.pl/140.1-Test_obiektywu-Sigma_30_mm_
    f_1.4_EX_DC_HSM-Wst%C4%99p.html

    pzdr, Gotfryd