  • 41. Data: 2010-10-19 20:39:36
    Temat: Re: Jak odtwarzać HD i full HD na starym PC?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 18:26:07 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Hm, a co wsadzali później? Bo na matrycę w W700 nie narzekam ;)

    TN

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 42. Data: 2010-10-19 20:40:00
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 20:26:55 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Wyjątek potwierdza regułę. :(

    Żadna tam reguła.

    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 43. Data: 2010-10-19 20:54:05
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-19 22:38, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Niewiele to da, a w szczególności nie warto w tą platformę inwestować.

    Biorąc pod uwagę, że procesor można kupić za 100zł, a poprawę wydajności
    zwiększyć o kilkaset procent? Po co wtedy wydawać 2-3kzł na nowoczesny
    komputer? Ja przeszedłem drogę od Durona 900 do Athlona 2700+ na tej
    samej płycie głównej. Wzrost wydajności niebagatelny. Koszty niewielkie.
    (Już wcześniej miałem dużo ramu).

  • 44. Data: 2010-10-19 21:37:20
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał:

    > Teraz takie matryce znajdziesz w Sony Vaio. Oczywiście, nie w każdym,
    tylko
    > w tych oznaczanych jako Vaio Premium Display.

    Matowe znajdę, ale w jakiej technologii są wykonane? Bo 10 minut szukania w
    sieci nie pozwoliło mi na znalezienie odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 45. Data: 2010-10-20 15:06:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:54:05 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę, że procesor można kupić za 100zł, a poprawę wydajności
    > zwiększyć o kilkaset procent?

    Opowiedz proszę, jaki procesor za 100zł na Socket A da poprawę o kilkaset
> [...]

    > komputer? Ja przeszedłem drogę od Durona 900 do Athlona 2700+ na tej
    > samej płycie głównej. Wzrost wydajności niebagatelny. Koszty niewielkie.

    Ale różnica między Athlonem 1600+ a Sempronem 3000+ nie wynosi nawet 100%.

    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which
    dictate the course of history, nor is it necessarily the
    pontifications of priests which move the hands of God."

  • 46. Data: 2010-10-20 15:08:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2010 23:37:20 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > tylko
    >>
    > Matowe znajdę, ale w jakiej technologii są wykonane? Bo 10 minut szukania w
    > sieci nie pozwoliło mi na znalezienie odpowiedzi.

    Bo nigdzie oficjalnie Sony się do tego nie przyznaje, ale kąty widzenia i
    jakość obrazu (a widziałem to naprawdę z bliska, tylko lupy mi brakło żeby
    się przyjrzeć konstrukcji pikseli) wskazuje na IPS.

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 47. Data: 2010-10-20 17:27:35
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

> [...]
    > jakość obrazu (a widziałem to naprawdę z bliska, tylko lupy mi brakło żeby
    > się przyjrzeć konstrukcji pikseli) wskazuje na IPS.

    To interesująca informacja. Jak mi się za kilka lat T60 zestarzeje i
    przyjdzie mu czas na emeryturę - trzeba będzie się tym Sony Vaio przyjrzeć.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 48. Data: 2010-10-20 20:44:03
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 17:06, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Opowiedz proszę, jaki procesor za 100zł na Socket A da poprawę o kilkaset
    > procent.

    W stosunku do Athlona 1600+? Może niekoniecznie za 100zł, ale chyba da
    się znaleźć coś w niewygórowanej cenie?

    > Ale różnica między Athlonem 1600+ a Sempronem 3000+ nie wynosi nawet 100%.

    Wydaje mi się, że mój Athlon 2700+ jest 2x szybszy od 1600+ i to nie
    tylko ze względu na taktowanie, ale także na wielkość cache 1 i 2 poziomu.
    Athlon XP 1600+(1400MHz) L2 256KB FSB 133NHz
    Athlon XP 2700+(2167 MHz) L2 256KB FSB 166MHz
    Athlon XP 3200+(220MHz) L2 512KB FSB 200MHz - 199zł
    (http://allegro.pl/amd-athlon-xp-3200-axda3200dkv4d-
    i1276168051.html)