  • 31. Data: 2010-03-21 18:48:43
    Temat: Re: Jak najskuteczniej zniszczyć dane/dysk twardy
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 19:10:46 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

    > Co Ty znowu bredzisz? Nikt się nie chwali bo to nie jest dezodorant tylko
    > specjalizowany sprzęt. Prasy do mechanicznego niszczenia dysków są jak
    > najbardziej dostępne i stosowane tam gdzie bezpieczne zbywanie nośników jest
    > wymogiem.

    Młotki znajdziesz w każdym sklepie z narzędziami. Tylko ma się to tak
    samo nijak do odzyskiwania danych z nadpisanych talerzy. Wróć, jak
    znajdziesz przykład skutecznego odzyskania danych ze współczesnego dysku
    twardego po jego jednokrotnym nadpisaniu albo podasz namiary na
    producenta urządzenia, przy pomocy którego można to zrobić. A do tego
    czasu z mojej strony EOD.

    P.S. Nie zgadzasz się z tym co piszę - OK, ale staraj się chociaż nie
    schodzić poniżej akceptowalnego poziomu dyskusji. To nie jest grupa
    advocacy.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 32. Data: 2010-03-21 19:54:48
    Od: "LeP" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Norbert"

    > Jak ma duza to tylko parametr czasu odzyskiwania hasla sie zmieni :-)

    Trzeba zastosować odpowiednio długie hasło i go nigdzie nie zapisywać. Potem
    nawet hipnoza nie pomoże (sprawdzone;)

    --
    LeP

  • 33. Data: 2010-03-21 20:16:01
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 21.03.2010 19:10, Konrad Kosmowski wrote:

> [...]
    > najbardziej dostępne i stosowane tam gdzie bezpieczne zbywanie nośników jest

    Skup sie.

    Michal pisal o urzadzeniach do wyciagania danych, nie do niszczenia dyskow.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 34. Data: 2010-03-21 20:19:53
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> wrote:

    > A jak ktoś ma słabą wytrzymałość na ból?

    TC ma taką opcję, że można ustawić "pozoranckie" hasło - tzn. masz dwa hasła,
    jedno właściwe otwierające dane, które chcesz chronić. Drugie "pozoranckie"
    otwierające inny kontener zawierający dane, które sprawiają pozory właściwych.
    :-)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 35. Data: 2010-03-21 20:20:03
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 21.03.2010 19:31, Konrad Kosmowski wrote:

    > Jeszcze jedna uwaga do wyrażania się z pogardą wobec ludzi, którzy np. zlecają
    > niszczenie nośników specjalizowanym firmom. Jak napisałem - wycieki danych
    > zdarzają się co raz - zlecenie niszczenia innej firmy zdejmuje z nas
    > odpowiedzialność.

    Taaa...

    "Co za d.... zlecil zniszczenie danych tej firmie? Ktos znalazl
    nasze dyski na smietniku / kupil na allegro i poszedl z tym do
    gazety. Nasz bank ma teraz niezly problem wizerunkowy".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 36. Data: 2010-03-21 20:21:49
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Taaa...

    > "Co za d.... zlecil zniszczenie danych tej firmie? Ktos znalazl nasze
    > dyski na smietniku / kupil na allegro i poszedl z tym do gazety. Nasz bank
    > ma teraz niezly problem wizerunkowy".

    "No to pozywamy tę firmę i wyciągamy odszkodowanie."

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 37. Data: 2010-03-21 20:26:57
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 21.03.2010 21:21, Konrad Kosmowski wrote:

    > "No to pozywamy tę firmę i wyciągamy odszkodowanie."

    W zaleznosci od branzy, moze to nie zrownowazyc nadszarpnietego
    wizerunku. Ale to rozmowa na inna grupe.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 38. Data: 2010-03-22 00:45:15
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Konrad Kosmowski <k...@k...net> zwrócił błąd:

> [...]
    > otwierające inny kontener zawierający dane, które sprawiają pozory właściwych.

    Hm, nigdy z tego nie korzystałem (w sumie nie spodziewam się żeby ktoś
    moich danych aż TAK potrzebował), ale myślę że gdyby włożyć trochę
    pomyślunku w te fałszywe tajności to mogłoby zdać egzamin. Najlepiej coś
    z mniej zagrożonego paragrafu ;)

    --
    SK

  • 39. Data: 2010-03-22 00:45:16
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces LeP <l...@o...pl> zwrócił błąd:

    > Trzeba zastosować odpowiednio długie hasło i go nigdzie nie zapisywać. Potem
    > nawet hipnoza nie pomoże (sprawdzone;)

    Święta prawda. Mam kilka takich plików, nie pamiętam co w nich jest.
    Kiedyś napisałem jakiś skrypt który miał odkodowywać (napisanie
    normalnego programu zajęłoby zbyt dużo czasu) - ale nawet kilka miesięcy
    nie wystarczyło, mimo że "prawie" pamiętałem hasło. TC jest tak zrobiony
    że nie da się go bardzo wydajnie odszyfrować, jest jakiś program
    komercyjny do tego ale ponoć też wolny.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 40. Data: 2010-03-22 07:26:55
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-22 01:45, Saiko Kila pisze:
    > nie wystarczyło, mimo że "prawie" pamiętałem hasło. TC jest tak zrobiony
    > że nie da się go bardzo wydajnie odszyfrować, jest jakiś program
    > komercyjny do tego ale ponoć też wolny.

    mozna prosic jakies namiary?
    Marx