  • 171. Data: 2009-08-21 21:38:24
    Temat: Re: Jak kupowałem aparat...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Krzysztof Chajęcki pisze:
    > A dziękuję... ;-) Dodać warto, iż moim zdaniem nic tak nie rozwija
    > umiejętności komponowania obrazu jak obiektyw stałoogniskowy... Rzecz
    > obecnie praktycznie zapomniana jeśli chodzi o powszechny użytek... ;-)

    A jeszcze bardziej rozwija świadomość i myślenie. Rzecz obecnie
    praktycznie jeszcze bardziej zapomniana jeśli tylko ktoś lub coś nie
    stoi z obok z batem (np. ograniczenie sprzętowe).

    Powiem szczerze, jestem już trochę wiekowy, ale dopiero niedawno
    zrozumiałem, że olbrzymia większość ludzi musi sobie coś ograniczyć,
    żeby zmusić się do pewnych działać. To jest po prostu niesamowite, to
    powszechne duszenie się wolnością...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 172. Data: 2009-08-21 21:42:59
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 21 Sie, 23:30, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Co widzę, gdy czytam takie słowa?

    Może masz zbyt bujną wyobraźnię? :-)

    > Na pewno nie mogę
    > się mylić co do jednego - tragiczny brak tolerancji.

    Albo ekspresja wyrażania poglądów ;-) Tragiczny brak tolerancji
    objawiałby się raczej wyrywaniem ludziom na ulicy syfraków i
    rozbijaniem ich o mury :-> Coś, jak oblewanie farbą futer...

    > A najlepsze, że takie ''protezy'' z byle taniej małpy po zgrabnej
    > obrbóbce i powieszeniu na ścianie nabiorą tych wszystkich złotoocznych
    > hurtem...

    Nie wszystkich, Janko, nie wszystkich... ale 99% tak :-)

    Czarek

  • 173. Data: 2009-08-21 21:43:34
    Od: Czarek <4...@g...de>

  • 174. Data: 2009-08-21 21:47:28
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 21 Sie, 23:36, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > Dodać warto, iż moim zdaniem nic tak nie rozwija
    > umiejętności komponowania obrazu jak obiektyw stałoogniskowy... Rzecz
    > obecnie praktycznie zapomniana jeśli chodzi o powszechny użytek... ;-)

    Powiem więcej - jeszcze bardziej rozwija brak obiektywu, a nawet
    aparatu :-)
    http://fotoplenery.eu/gallery2/main.php?g2_itemId=48
    22

    Czarek

  • 175. Data: 2009-08-21 21:50:44
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > Co widzę, gdy czytam takie słowa? Żałosnego ludka, który nie potrafi
    > zgrabnie trzymać myszy, motającego się przy zdjęciu trzy godziny robiącego
    > z nim coraz straszniejsze rzeczy, tylko nie to, co robić się powinno,
    > dorabiającego wreszcie teorię na swą niemoc - gnioty, protezy, itd.
    >
    > Ale mogę się mylić, przyczyna uprzedzeń może być inna. Na pewno nie mogę
    > się mylić co do jednego - tragiczny brak tolerancji.

    Zgadza się, brak tolerancji. Widziałem zbyt dużo zdjęć, żeby zdjęciem nazwać
    protezę.

    > A najlepsze, że takie ''protezy'' z byle taniej małpy po zgrabnej obrbóbce
    > i powieszeniu na ścianie nabiorą tych wszystkich złotoocznych hurtem...

    Nie wszystkich. Tylko tych, którzy jeszcze nie widzieli prawdziwych zdjęć.

  • 176. Data: 2009-08-21 22:04:12
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:h6n3q7$19n$1@inews.gazeta.pl...

    >moim zdaniem nic tak nie rozwija
    > umiejętności komponowania obrazu jak obiektyw stałoogniskowy... Rzecz
    > obecnie praktycznie zapomniana jeśli chodzi o powszechny użytek... ;-)

    A właśnie! Oprócz okaleczeń intelektualnych superzoomy spowodują wkrótce
    zanik mięśni...
    A parafrazując wcześniejszy temat: Panie hrabio, mebel pan zniszczysz, a
    tonacji i tak nie dopasujesz!
    Dowcip z brodą, więc zamieszczam tylko pointę.

  • 177. Data: 2009-08-21 22:12:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    awygo pisze:

    > Nie wszystkich. Tylko tych, którzy jeszcze nie widzieli prawdziwych zdjęć.

    A gdzież to owe Prawdziwe Zdjęcia można zobaczyć? Trzeba do jakiejś loży
    masońskiej należeć, czy wystarczy tylko zaglądnąć do któregoś ze
    światowej klasy muzeów? :)

    Dobra, żyj sobie w swej świadomości prawdy, ale nie rób z tego kościoła,
    bo to trochę śmieszne. He, prawdziwe zdjęcia, kwiaty paproci nieznane...
    bo przecież nie jedno choćby z tysiąca zdjęć, które kiedyś męczyłem sam
    w wannie czy też któreś z tych, które męczył pradziadek...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdyby ze wszystkich ziemian zrobić jeden organizm powstałaby wielka menda/

  • 178. Data: 2009-08-21 22:14:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Czarek pisze:

    > Nie wszystkich, Janko, nie wszystkich... ale 99% tak :-)

    Były testy, była żenada. Nikt się nie zorientował, a to były tylko
    głupie trzy megapiksele ze zwykłego kompaktu z romantycznego okresu
    cyfrowej fotografii.
    Oczywiście, gdy się sprawa wydała natychmiast wszyscy zobaczyli różnicę :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zostałbym ateistą, ale boję się iść do piekła.../

  • 179. Data: 2009-08-21 22:15:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    awygo pisze:

    > A właśnie! Oprócz okaleczeń intelektualnych superzoomy spowodują wkrótce
    > zanik mięśni...

    I susze, i koklusz też.
    Radziłbym zastopować, bo wchodzisz w Jansalizm.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /człowiek na zdjęciu powinien być uśmiechnięty/

  • 180. Data: 2009-08-21 22:19:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-21 22:20:36 +0200, Adam Płaszczyca

    O ile tam wogóle był jakiś BF.

    de Fresz