  • 1. Data: 2009-07-10 15:11:17
    Temat: Jak kupowałem Tamrona 17-50/2.8 w ARCDECO
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Witam.
    Ot pozwolę sobie zacytować rozmowę na gg z właścicielką sklepu Arcdeco w
    Szczecinie odnośnie zakupu Tamrona 17-50:

    Ja (1-07-2009 12:58)
    chciałbym zakupić jeszcze Tamrona 17-50 f2.8
    7331228 (1-07-2009 12:58)
    mocowanie?
    Ja (1-07-2009 12:59)
    i pytanko czy macie taki na stanie i czy można podłączyć go pod body w
    sklepie i wypróbować?
    Ja (1-07-2009 12:59)
    Canon
    7331228 (1-07-2009 13:01)
    wyglada to tak
    7331228 (1-07-2009 13:02)
    jezeli jest Pan zdecydowany na zakup tego obiektywu i chce Pan go
    zakupic to oczywiscie spr pan obiektyw w naszym punkcie i moze Pan sobie
    przypiąć do body
    7331228 (1-07-2009 13:02)
    jezeli bedzie cos nie tak to moge Panu wynienic na inny model
    Ja (1-07-2009 13:02)
    no tak o to pytam właśnie
    7331228 (1-07-2009 13:02)
    ale jezeli przypnie go pan i stwierdzi ze to ni eto co chcialaem to tak nie
    Ja (1-07-2009 13:02)
    :)
    Ja (1-07-2009 13:03)
    czasami w tych tamronach zdarzają się egzemplarze
    Ja (1-07-2009 13:03)
    które ostrzą np. w połowie kadru
    Ja (1-07-2009 13:03)
    a w drugiej jest mydło
    Ja (1-07-2009 13:03)
    czy jak trafię na taki to mi go Pan wymieni na inny?
    7331228 (1-07-2009 13:03)
    tak zdarzaja sie mielismy takie przypadki ale na tyle co spzredałam to
    mialam 3 takie zwrotki
    7331228 (1-07-2009 13:03)
    jedna szt moge zalatwic jako wymiane w FT
    7331228 (1-07-2009 13:04)
    ale to napewno nie bedzie w nieskonczonosc
    Ja (1-07-2009 13:04)
    czyli jak drugi też będzie trefny to już Pan mi nie wymieni?
    7331228 (1-07-2009 13:04)
    Pani:)
    7331228 (1-07-2009 13:05)
    no moze byc problem
    Ja (1-07-2009 13:05)
    przepraszam :)
    Ja (1-07-2009 13:05)
    dlaczego?
    7331228 (1-07-2009 13:05)
    nie szkodzi:)
    7331228 (1-07-2009 13:05)
    to wszystko zalezy od szefa z Foto Techniki
    7331228 (1-07-2009 13:05)
    FT ----> oficjalny dystrybutor
    7331228 (1-07-2009 13:05)
    ale nie mialamm jeszcze takiego prrzypadki zeby dwa razy wymieniac
    Ja (1-07-2009 13:05)
    hmm dziwne
    Ja (1-07-2009 13:06)
    jeszcze się nie spotkałem z czymś takim a kupuję różne szkła :)
    Ja (1-07-2009 13:06)
    dobrze inaczej
    7331228 (1-07-2009 13:06)
    a wymienial Pan az przynajmniej dwa razy??
    Ja (1-07-2009 13:06)
    czy pozwoli mi go Pani podpiąć do body, zrobić dwa zdjęcia na skrajnych
    ogniskowych i zobaczyć na laptopie te zdjęcia (moim)
    7331228 (1-07-2009 13:06)
    :)
    Ja (1-07-2009 13:06)
    jeśli będzie ok to płacę i dziękuję
    7331228 (1-07-2009 13:07)
    nie placi Pan i dopiero spr
    Ja (1-07-2009 13:07)
    możemy się tak umówić? nie ucieknę z tym obiektywem
    7331228 (1-07-2009 13:07)
    wiem ze nie:)
    7331228 (1-07-2009 13:07)
    moze Pan spr
    Ja (1-07-2009 13:08)
    co do wymieniania - tak wymieniałem sigmę EX 20-40 z tego co pamiętam 3
    razy :)
    Ja (1-07-2009 13:08)
    i nikt nie robił problemów
    Ja (1-07-2009 13:09)
    wymieniałem w sklepie
    Ja (1-07-2009 13:09)
    nie to że używałem , a później za miesiąc nowy
    Ja (1-07-2009 13:09)
    tylko na miejscu sprawdzałem
    7331228 (1-07-2009 13:12)
    sigma to co innego
    7331228 (1-07-2009 13:12)
    tam tez sa inne zasady
    Ja (1-07-2009 13:12)
    towar to towar, sklep ustala zasady :)
    7331228 (1-07-2009 13:13)
    o nie, nie sklep tylko dystrybutor
    Ja (1-07-2009 13:15)
    ok więc pytanie - jeśli drugi egzemplarz będzie trefny to co wtedy?
    7331228 (1-07-2009 13:17)
    moment
    7331228 (1-07-2009 13:40)
    nie potrafie Panu odpowiedziec
    Ja (1-07-2009 13:40)
    ok a kto potrafi?
    7331228 (1-07-2009 13:40)
    raczej wysylka do justowania z body
    7331228 (1-07-2009 13:40)
    zadzwoni Pan do FT
    Ja (1-07-2009 13:40)
    co to to nie
    7331228 (1-07-2009 13:40)
    albo wejdzie Pan nan ich strone i tam jest wszystko opisane
    Ja (1-07-2009 13:41)
    ok szukam
    Ja (1-07-2009 13:41)
    co mi do justowanie body jak mi się będzie rozjeżdżał obiektyw albo
    ostrzył w połowie kadru?

    i na tym rozmowa stanęła - przecież wiadomo, że "justowanie body" do
    obiektywu jest poronionym pomysłem, tak jak robienie problemów w sklepie
    przy próbowaniu obiektywów... Czy jest niesmak czy mi się tylko zdaje?

    Oczywiście kupno Tamrona w Arcdeco sobie darowałem i zamowiłem wysyłkowo
    w FOTO-IT 200 zł taniej...

  • 2. Data: 2009-07-10 15:30:40
    Temat: Re: Jak kupowałem Tamrona 17-50/2.8 w ARCDECO
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Oczywiście kupno Tamrona w Arcdeco sobie darowałem i zamowiłem wysyłkowo w
    > FOTO-IT 200 zł taniej...

    Czy możesz napisać po otrzymaniu obiektywu co i jak. Też myślę o Fotoit

    Tomek

  • 3. Data: 2009-07-10 15:33:01
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Olek" napisał
    > Oczywiście kupno Tamrona w Arcdeco sobie darowałem i zamowiłem wysyłkowo w
    > FOTO-IT 200 zł taniej...
    ...a że 200 taniej to i błędy ostrzenia mi nie przeszkadzają :P

    MSPANC

  • 4. Data: 2009-07-10 15:38:16
    Od: Olek <o...@u...eu>

    akara0 wrote:

    > ...a że 200 taniej to i błędy ostrzenia mi nie przeszkadzają :P
    >
    > MSPANC

    gość w foto it nie robił problemów, tyle że wymiana odbywała by się
    wysyłkowo...

  • 5. Data: 2009-07-10 15:38:57
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Tomek wrote:

    > Czy możesz napisać po otrzymaniu obiektywu co i jak. Też myślę o Fotoit
    >
    > Tomek

    wszystko ok, wysłka kurierem DPD, pancernie zapakowane w 20 warstw folii
    bąbelkowej, nie mam zastrzeżeń żadnych :)

  • 6. Data: 2009-07-10 16:02:38
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > wszystko ok, wysłka kurierem DPD, pancernie zapakowane w 20 warstw folii
    > bąbelkowej, nie mam zastrzeżeń żadnych :)

    Ja rozumiem że obiektyw doszedł :) Jak się sprawuje sam obiektyw ?

    Tomek

  • 7. Data: 2009-07-10 16:26:56
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Tomek wrote:

    > Ja rozumiem że obiektyw doszedł :) Jak się sprawuje sam obiektyw ?
    >
    > Tomek

    jak na te kilka dni użytkowania - bez zastrzeżeń... parę milimetrów
    rozjeżdża się focus, patrząc na GO (tj. na 17 mam lekki BF, na 50 mm mam
    lekki FF) ale te pare milimetrów nie robi tragedii, bo i tak punkt
    ostrzenia jest ostry tak jak powinien. czylim zadowolony! :)

  • 8. Data: 2009-07-10 16:36:43
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-10 17:38:16 +0200, Olek <o...@u...eu> said:

    > gość w foto it nie robił problemów, tyle że wymiana odbywała by się
    > wysyłkowo...

    Na Twój koszt.
    I tak ze 4 razy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-07-10 16:37:38
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-07-10 18:26:56 +0200, Olek <o...@u...eu> said:

> [...]
    > mam lekki FF) ale te pare milimetrów nie robi tragedii, bo i tak punkt
    > ostrzenia jest ostry tak jak powinien. czylim zadowolony! :)

    Możesz mi wyjaśnić jakim cudem przy FF lub BF punkt ostrzenia jest ostry?

  • 10. Data: 2009-07-10 17:13:27
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Olek" napisał
> [...]
    > Szczecinie odnośnie zakupu Tamrona 17-50:
    > Oczywiście kupno Tamrona w Arcdeco sobie darowałem i zamowiłem wysyłkowo w

    W sumie rozumiem Twoje nastawienie do tej niedoszłej transakcji ale rozumiem
    też dwuznaczność sytuacji po stronie sprzedawcy.
    To cud, że tym Tamronem jeszcze ktoś chce handlować.

    Dobrze, że trafił Ci się w miarę dobry egzemplarz ale ewentualną przewagę
    FotoIt można by ocenić przy ewentualnym reklamowaniu. Sam kupowałem u nich i
    widziałem, że na miejscu można było solidnie przetestować sprzęt. Ciekawe
    jak by przebiegło odsyłanie, dosyłanie itd.

    adam