  • 1. Data: 2009-07-10 16:17:34
    Temat: Zestaw maxi Z1
    Od: zly <b...@N...fm>

    Witam
    Jestem baaardzo poczatkujacy, ale od paru dni silnie sie doksztalcam :)
    W moje lapki trafil aparat Minolta Z1. I teraz mam pytanko:
    wypatrzylem na allegro taki zestawik
    http://allegro.pl/item675440953_minolta_z1_z2_zestaw
    _maxi_japan_promocja_9w1.html
    pogrzebalem jednak troche w archiwach i niestety o firmie king jak i o
    selco (bo podobny zestaw jest dostepny w wawie, tylko wlasnie selco)
    znalazlem same niepochlebne opinie. Niemniej jednak chyba wypowiadane przez
    bardziej zaawansowanych fotografow.
    I teraz pytanie: czy do tego konkretnego aparatu jest sens cos takiego
    kupowac? Czy bedzie jakas poprawa? Drozszych rzeczy do tego sprzetu chyba
    nie ma sensu kupowac, ale czy jest sens kupowac slabe do slabego aparatu.
    Czy nie bedzie tak, ze roznicy wcale albo in minus? Czy lepiej odpuscic i
    robic zdjecia 'golym' aparatem, a pieniadze odlozyc i po jakims czasie
    kupic lepszy aparat?
    --
    marcin

  • 2. Data: 2009-07-10 16:42:35
    Temat: Re: Zestaw maxi Z1
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > znalazlem same niepochlebne opinie. Niemniej jednak chyba wypowiadane
    > przez
    > bardziej zaawansowanych fotografow.

    olej opinie,
    kupilem w tej samej firmie podobny zestaw do Z3,
    pewnie tani filtr polar king obniza ostrosc i powoduje znieksztalcenia,
    ale naprawde dziala,
    tu fotka z tym polarem,
    http://sebastian-ciesielski.navigeo.pl/photo/pocitel
    j/pocitelj6

    do analoga kupilem tani polar, co prawie nie dziala,
    w dodatku nie jest nieutralnie szary, tylko jakos kolorowy,

    pozdrawiam

    P.

  • 3. Data: 2009-07-10 16:44:51
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    zly wrote:
    > I teraz pytanie: czy do tego konkretnego aparatu jest sens cos takiego
    > kupowac? Czy bedzie jakas poprawa?

    Poprawa... czego? :) Sam najlepiej wiesz, czy sa sytuacje, gdy przydalby
    Ci sie filtr polaryzacyjny albo dodatkowa soczewka makro. Cala reszta jest
    moim zdaniem zbedna - i faktycznie jest to shit.

    k,