  • 1. Data: 2009-07-10 08:39:52
    Temat: [ZDJĘCIA] Bawaria
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Wszystkich!

    Zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć z Bawarii:

    http://tomaszworek.com/gallery-bawaria01.html

    Jak zwykle proszę o bezlitosne obrzucenie błotem.

    Proszę o opinię szczególnie jeśli chodzi o trzy ostatnie zdjęcia (port
    w Lindau): czy umieszczanie tego samego motywu na 3 zdjęciach ma sens
    czy lepiej zostawić tylko jedno?

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 2. Data: 2009-07-10 09:01:27
    Temat: Re: [ZDJĘCIA] Bawaria
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Tomasz Worek pisze:

    > http://tomaszworek.com/gallery-bawaria01.html
    >
    > Jak zwykle proszę o bezlitosne obrzucenie błotem.

    E tam, śliczne są.

    > Proszę o opinię szczególnie jeśli chodzi o trzy ostatnie zdjęcia (port
    > w Lindau): czy umieszczanie tego samego motywu na 3 zdjęciach ma sens
    > czy lepiej zostawić tylko jedno?

    Jak dla mnie to za dużo ich, i dodatku wszystkie trzy kadry jakieś takie zbyt
    symetryczne. Zostawiłbym pionowy.

  • 3. Data: 2009-07-10 09:13:42
    Temat: Re: Bawaria
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 10 Lip, 10:39, Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Proszę o opinię szczególnie jeśli chodzi o trzy ostatnie zdjęcia (port
    > w Lindau): czy umieszczanie tego samego motywu na 3 zdjęciach ma sens

    Niezłe, tylko dlaczego takie przeostrzone.

  • 4. Data: 2009-07-10 11:22:59
    Od: Rob <t...@b...pl>

    Tomasz Worek pisze:
    > Witam Wszystkich!
    >
    > Zapraszam do oglądnięcia

    mówi się 'obejrzenia' ;) 'Oglądnąć' to forma wywodząca się ze wsi.

  • 5. Data: 2009-07-10 11:29:46
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Rob" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

    > mówi się 'obejrzenia' ;) 'Oglądnąć' to forma wywodząca się ze wsi.

    A największą globalną wioską jest internet :)

    Też mnie drażni ta "bezpieczna" ortograficznie forma.

    JD

  • 6. Data: 2009-07-10 12:45:22
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Tomasz Worek wrote:

    > Proszę o opinię szczególnie jeśli chodzi o trzy ostatnie zdjęcia (port
    > w Lindau): czy umieszczanie tego samego motywu na 3 zdjęciach ma sens
    > czy lepiej zostawić tylko jedno?
    >
    > Pozdrawiam, Tomasz

    fotki ładne - czym je obrabiasz? LR czy PS?

  • 7. Data: 2009-07-10 13:14:22
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Kokieteria. Nie można nic innego zrobić jak pochwalić.
    Piękne.
    Pomijając fotograficzne spojżenie to chciałbym umieć takie cuda z PS-em
    wyczyniać.

    Pzdr, MW

    Jak zwykle proszę o bezlitosne obrzucenie błotem.

  • 8. Data: 2009-07-10 16:54:00
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 10.07.2009, o godzinie 10.39.52, na pl.rec.foto.cyfrowa, Tomasz Worek
    napisał(a):

    > Witam Wszystkich!
    >
    > Zapraszam do oglądnięcia kilku zdjęć z Bawarii:
    >
    > http://tomaszworek.com/gallery-bawaria01.html

    Obejrzał ja i się zachwycił. :)

    > Jak zwykle proszę o bezlitosne obrzucenie błotem.

    Nienaturalne, bajkowe, filmowe... same wady!

    > Proszę o opinię szczególnie jeśli chodzi o trzy ostatnie zdjęcia (port
    > w Lindau): czy umieszczanie tego samego motywu na 3 zdjęciach ma sens
    > czy lepiej zostawić tylko jedno?

    Jedno. Z mewą moim zdaniem, choć wszystkie są ładne, ale to z mewą
    najsympatyczniejsze. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2009-07-10 19:52:21
    Od: "miotla" <m...@w...pl>

    Co prawda ładnie to wygląda , ale jak dla mnie to mało naturalnie.
    za mocno "sfotoshopowane", wyostrzone aż do bólu.
    o krok do zrobienia z fotek grafiki - chyba , ze taki był zamiar.

    miotla
    http://rajdy.interecho.com/

  • 10. Data: 2009-07-10 22:34:26
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    A dla mnie nie liczy się to jak powstało tylko co powstało.
    Nie ważne jak, ważne że piękne. PS to tylko narzędzie tak samo zresztą jak
    aparat fotograficzny.

    Pzdr, MW