    From: Arti <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jak do Warszawy z Wrocławia - do centrum
    Date: Tue, 23 Mar 2010 14:37:03 +0100

    Witam

    Pytanie bardziej do miejscowych:)

    Potrzebuję się dostać w okolice Andersa. Normalnie jezdze Przez Janki,
    al. Krakowska następnie Grójecka i skręcam w Towarowa no i tam juz
    prawie jestem.

    Problem jest taki ze od Janek do lotniska przejazd zajmuje mi okolo 1,5h
    przez te cholerne korki.

    Moze jest jakas inna opcja bardziej sensowna zeby nie stac w tych
    korkach, nie wiem skręcic w Nadarzynie i tamtedy?

    Poleci ktos cos, bo te korki zabieraja mi srednio 3h z zycia;) - a w
    piątki więcej;)