  • 11. Data: 2009-02-01 18:55:27
    Temat: Re: JPEGi z RAW - jak wy to robicie
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 31 Jan 2009 18:49:21 +0100, T...@s...in.the.world wrote:

    > Owszem - trudno.

    Masz obrazek wazacy 3MB, 4500px po dluzszym boku. Jak toto zeskalujesz
    tak, zeby mialo 800px na dlugim boku, to dostajesz circa 30 razy mniej
    pikseli.
    Z 13mpix jpg-i zwykle waza 3-4.5MB, wiec nie wiem czemu się dziwisz,
    ze obrazek w rozmiarach pod www moze wazyc 100-150kB :/

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2009-02-01 20:18:50
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    > Przecież te zdjęcia mają w większości 800x536px. Jakość zresztą nie jest
    > jakaś fenomenalna. Dobry kompresor do jpg (w tym wypadku photoshop,
    > który i tak cudem nie jest) załatwia sprawę.
    >
    > pozdrawiam,
    > Kosu

    Ktore kompresory sa lepsze niz PS?

    u.u.