  • 1. Data: 2009-01-31 10:42:38
    Temat: czy Wy też tak macie?
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Postanowiłem jeszcze przed podwyżką zrealizować zakup sprzętu, a tu
    spotkała mnie niemiła niespodzianka. We wszystkich odwiedzanych przeze
    mnie od połowy stycznia sklepach towar jest w ofercie, a jak nie to
    termin realizacji sięga najwyżej 2-5 dni roboczych, natomiast gdy
    przychodzi do płacenia słyszę:
    - Mamy problemy z dystrybutorem. Może będzie coś za tydzień, dwa...
    albo
    - Dzwoniłem do dystrybutora. Obiektyw będzie dostępny dopiero za miesiąc...

    Normalnie ręce opadają!! czy tylko ja mam takiego pecha, czy to ogólny
    trend?

    Pozdrawiam
    M..M

  • 2. Data: 2009-01-31 11:49:04
    Temat: Re: czy Wy też tak macie?
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Michał Grzelak pisze:

    > Normalnie ręce opadają!! czy tylko ja mam takiego pecha, czy to ogólny
    > trend?

    Sorry, to nie pech. :)
    To gapowatość. Złotówka leci w dół
    już od kilku miesięcy.

  • 3. Data: 2009-01-31 14:52:34
    Od: Tormentor <o...@o...pl>

    > Normalnie ręce opadają!! czy tylko ja mam takiego pecha, czy to ogólny
    > trend?

    Ale to mozna wykorzystac na swoja korzysc. Kolezanka szukala lmapy Metz 58
    AF-1 i miala ten sam problem. Znalazlem jej w ofercie jednej firmy na
    Allegro, kupila. Okazalo sie, ze jednak go nie maja w i obawie przed
    negatywem zaproponowali jej Canona 580EX II w cenie Metza. Chyba dosc dobry
    deal :)
    Ogolnie teraz kupowanie na allegro, z uwagi na mniejsza ilosc "wirtualnego"
    towaru, jest szybsze niz przez sklepy internetowe.

    --
    Tormentor

  • 4. Data: 2009-01-31 16:37:03
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    Tormentor pisze:

> [...]
    > Allegro, kupila. Okazalo sie, ze jednak go nie maja w i obawie przed
    > negatywem zaproponowali jej Canona 580EX II w cenie Metza. Chyba dosc dobry

    To miala szczescie. Ja przed swietami chcialem kupic lampe canona 580 ex
    II w komputroniku. Zlozylem zamowienie jakies 1,5 tyg. przed swietami,
    czekam na potwierdzenie. Mija tydzien i nic. Dzwonie do komputronika,
    zeby sie dowiedziec o co chodzi, dowiaduje sie, ze standardowy termin
    realizacji do 5 dni. No nic, juz sobie mysle, ze trza ich olac i kupilem
    lampe od reki w innym sklepie, ale zamowienie w komputeroniku
    zostawilem, zeby zobaczyc co bedzie. Po prawie miesiacu (!!!) dostalem z
    automatu wygenerowanego maila, ze lampy nie ma na magazynie i nie
    wiadomo kiedy bedzie wiec zamowienie zostalo anulowane. Oczywiscie
    wchodze w tym samym momencie na ich strone i ciekawostka... lampy sa i
    to w magazynie. Po prostu goscie podwyzszyli cene i zeby wiecej zarobic
    woleli sie wypiac na klienta. Takze jak widac sa normalne firmy i
    dziadostwo typu komputronik. Nic nas tym nie traca bo obiektywnych
    serwisow oceniajacych firmy wysylkowe nie ma wiec mozna tak z klientami
    pogrywac.

  • 5. Data: 2009-01-31 20:41:15
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > miesiąc...
    > Normalnie ręce opadają!! czy tylko ja mam takiego pecha, czy to ogólny

    Jak bedziesz sie tak napalal to sprzetu bedzie jeszcze
    mniej i po jeszcze wyzszych cenach.

    Nalezy olac siurem zlocistym wszystkich, ktorzy strasza
    podwyzkami. Jak przez 2-3 miesiace sprzedaz poleci na morde
    to zobaczymy ile da sie zejsc z marzy ;)

  • 6. Data: 2009-01-31 20:47:13
    Od: "Michał Grzelak" <d...@W...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > podwyzkami. Jak przez 2-3 miesiace sprzedaz poleci na morde
    > to zobaczymy ile da sie zejsc z marzy ;)

    Prawdę mówiąc, to sprzęt zamówiłem po poświątecznych cenach, jeszcze przed
    podaniem przez Nikona informacji o podwyżce. Wkurtyzania mnie tylko, że cały
    czas czekam na dostawę, a w telefonie wciąż ta sama śpiewka. I to w dwóch
    różnych sklepach!

    Echhh.. Musiałem dać upust frustracji
    M..M

  • 7. Data: 2009-02-01 12:32:10
    Od: Tormentor <o...@o...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 17:37:03 +0100, T.M.F. napisał(a):
    > To miala szczescie. Ja przed swietami chcialem kupic lampe canona 580 ex
    > II w komputroniku.
    Ale za posrednictwem allegro czy bezposrednio?

    --
    Tormentor

  • 8. Data: 2009-02-01 13:07:48
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > Ale za posrednictwem allegro czy bezposrednio?

    Bezposrednio. Gdybym kupil na allegro to dalbym im negata i jeszcze
    zadal wywiazania sie z umowy (bo tam zawarcie umowy nastepuje w chwili
    klikniecia, ze kupujesz). Tu sie niestety prawnie zabezpieczyli, bo
    wyslali maila potwierdzajacego zlozenie zamowienia ale z jednoczesnym
    zastrzezeniem, ze nie jest to jeszcze wlasciwa umowa kupna-sprzedazy.

  • 9. Data: 2009-02-01 14:49:53
    Od: Tormentor <o...@o...pl>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 14:07:48 +0100, T.M.F. napisał(a):

    > Bezposrednio. Gdybym kupil na allegro to dalbym im negata i jeszcze
    > zadal wywiazania sie z umowy (bo tam zawarcie umowy nastepuje w chwili
    > klikniecia, ze kupujesz).

    No i wlasnie o to mi chodzi :)