  • 1. Data: 2009-01-31 12:51:58
    Temat: zdjęcia z cyfrówki - na film
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>

    witam

    Chciałbym (w celach naukowych) przerzucić zdjęcia z aparatu cyfrowego
    (negatywy) na zwykły tradycyjny film. W ten sposób otrzymam pozytywy do
    wyświetlania na rzutniku. Czy ktoś wie gdzie swiadczą takie usługi w
    niskich cenach?

    Pozdrawiam

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-01-31 13:09:07
    Temat: Re: zdjęcia z cyfrówki - na film
    Od: Paweł Rumian <c...@c...barg.cy>

    Dnia sobota, 31 stycznia 2009 13:51 osoba znana jako ToMasz nastukała:

> [...]
    > (negatywy) na zwykły tradycyjny film. W ten sposób otrzymam pozytywy do
    > wyświetlania na rzutniku. Czy ktoś wie gdzie swiadczą takie usługi w

    Nie wiem co to dla Ciebie niskie ceny, ale dobrze robi to Kuba
    www.skanowanie.com.pl
    (nie jestem zwiazany z firma :))

    --
    Paweł Rumian
    e-mail -> ROT13

  • 3. Data: 2009-01-31 13:16:50
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    ToMasz wrote:
> [...]
    > (negatywy) na zwykły tradycyjny film. W ten sposób otrzymam pozytywy do
    > wyświetlania na rzutniku. Czy ktoś wie gdzie swiadczą takie usługi w

    O ile dobrze rozumiem - chcesz dokonać inwersji plików z cyfrówki i
    naświetlić je na negatywie aby otrzymać gotowy materiał do wyświetlania
    rzutnikiem? Przecież film negatywowy ma maskę, która będzie tu
    problemem. Chyba, że chcesz po prostu naświetlić pliki z cyfrówki na
    diapozytywie...?
    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 4. Data: 2009-01-31 14:10:07
    Od: Nathan <a...@s...ha>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > (negatywy) na zwykły tradycyjny film. W ten sposób otrzymam pozytywy do
    > wyświetlania na rzutniku. Czy ktoś wie gdzie swiadczą takie usługi w

    Nie mylisz czasem slajdów z negatywami? BTW, kto jeszcze obecnie używa
    rzutników? Jak dobrze pamiętam, to ostatnie naukowe posiedzenie z
    wykorzystaniem przeźroczy miałem jakieś 8 latek temu...

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 5. Data: 2009-01-31 14:17:29
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Nathan wrote:

    > BTW, kto jeszcze obecnie używa
    > rzutników? Jak dobrze pamiętam, to ostatnie naukowe posiedzenie z
    > wykorzystaniem przeźroczy miałem jakieś 8 latek temu...

    A ja w zeszłym tygodniu. Dobre towarzystwo, piwo, rytuał rozkładania
    ekranu, gaszenia światła... no i te kolory i klimat, za diabła projektor
    multimedialny nie daje takiej przyjemności chociaż oczywiście jest
    szybszy i wygodniejszy...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 6. Data: 2009-01-31 14:19:26
    Od: "ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    ktotek (K.P.) wrote:

> [...]
    > ekranu, gaszenia światła... no i te kolory i klimat, za diabła projektor
    > multimedialny nie daje takiej przyjemności chociaż oczywiście jest

    UPS sorki - uciekło mi "naukowe posiedzenie" z Twojej wypowiedzi więc
    nie do końca zrozumiałem jej sens...

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 7. Data: 2009-01-31 15:20:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-31 15:10:07 +0100, Nathan <a...@s...ha> said:

    > Nie mylisz czasem slajdów z negatywami? BTW, kto jeszcze obecnie używa
    > rzutników? Jak dobrze pamiętam, to ostatnie naukowe posiedzenie z
    > wykorzystaniem przeźroczy miałem jakieś 8 latek temu...

    Bo slajdów nie używa się do prezentacji biznesowych, czy nawet
    naukowych. (Kiedyś tak robiono, bo nie było innej metody, aby większe
    gremium mogło uczestniczyć w pokazie).
    Tylko do oglądania fotografii, prawdziwej fotografii w wielkim
    rozmiarze. I żaden rzutnik multimedialny nie podskoczy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-31 17:58:50
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Nie wiem co to dla Ciebie niskie ceny, ale dobrze robi to Kuba
    > www.skanowanie.com.pl
    > (nie jestem zwiazany z firma :))

    Bajdelej - sprzedam naswietlarke, gdyby ktos byl chetny :)

    Jakub Jewuła
    www.skanowanie.com.pl

  • 9. Data: 2009-02-01 08:29:48
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>