-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: paranoix <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Inspekcja w Oplu Astrze II
Date: Mon, 23 Aug 2010 11:23:06 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <i4tels$ski$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 80.83.158.135
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1282555388 29330 80.83.158.135 (23 Aug 2010 09:23:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2010 09:23:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305757
[ ukryj nagłówki ]Witajcie,
w Oplu Astrze 2 producent przewiduje przeglądy co 30 kkm i co tyle
zapala się napis "Insp" po przekręceniu kluczyka. Samochód ma obecnie
173 kkm, przeglądy (włącznie z kasowaniem Insp) były robione regularnie,
zwykle po zapaleniu się tej sygnalizacji, więc następny wypada dopiero w
okolicach 180 kkm, a zapaliło się właśnie przy 173 kkm. Fakt, że zrobił
ostatnio trasę szybszym tempem niż zwykle, ale bez wchodzenia na
czerwone pole i nadmiernego katowania silnika. Mało tego, po tej
szybszej jeździe samochód stał się jakby bardziej dynamiczny.
Czy tak nowoczesny samochód, jakim jest Opel Astra II, posiada jakieś
mechanizmy samodiagnozujące (a jesli tak, to co badają), czy jest to
wynik jakiejś pomyłki? Olej był wymieniony przy 165 kkm, więc jest świeży.
--
Pozdrawiam
Zbyszek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.10 11:32 Agent
- 23.08.10 12:04 paranoix
- 23.08.10 13:19 bratPit[pr]
- 23.08.10 13:57 paranoix
- 23.08.10 14:29 Agent
- 23.08.10 14:40 paranoix
- 23.08.10 14:44 paranoix
- 23.08.10 15:01 Agent
- 23.08.10 16:19 J.F.
- 24.08.10 09:09 bratPit[pr]
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=