eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Ile prądu powinien jeść Seicento?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 64

  • 41. Data: 2012-04-11 12:18:31
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > kogutek <s...@g...pl> napisał(a):
    >
    > > Nigdy nie kończą się dwie szczotki jednocześnie. Są dwie. Jak się kończy
    > jedna
    > > to faktycznie zapala się kontrolka. Ale jak się kończy ta druga to się nie
    > > zapala. Inna sprawa ze w takiej sytuacji po przekręceniu kluczyka nie zapala
    > > się kontrolka ładowania. Prawdopodobieństwo spalenia żarówki chociaż
    > istnieje
    > > to jest niewielkie.
    > >
    > Głupoty wypisujesz (przez grzeczność nie powiem "jak zwykle").
    > Szczotki połączone są szeregowo z uzwojeniem wzbudzenia i już po zużyciu
    > jednej z nich nie ma innej drogi dla prądu wzbudzenia alternatora - uzwojenie
    > ną wirniku jest odizolowane od masy i ma połączenie wyłącznie przez szczotki.
    >
    >
    >
    >
    W alternatorach bez mostka pomocniczego tak jest jak piszesz. W takich z
    mostkiem pomocniczym jest trochę inaczej. Jak czegoś nie wiesz to nie znaczy
    że ja nie mam racji tylko że ty nie wiesz.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 42. Data: 2012-04-11 12:19:24
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > >
    > > Alez Kogutku, co Kogutek p* ?
    > >
    >
    > Byłeś szybszy !
    >
    szybszy czy głupszy?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 43. Data: 2012-04-11 12:22:23
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    > >Nigdy nie kończą się dwie szczotki jednocześnie. Są dwie. Jak się
    > >kończy jedna
    > >to faktycznie zapala się kontrolka. Ale jak się kończy ta druga to
    > >się nie
    > >zapala.
    >
    > Alez Kogutku, co Kogutek p* ?
    >
    > >Inna sprawa ze w takiej sytuacji po przekręceniu kluczyka nie zapala
    > >się kontrolka ładowania. Prawdopodobieństwo spalenia żarówki chociaż
    > >istnieje
    > >to jest niewielkie.
    >
    > Az takie male nie jest.
    >
    > J.
    >
    Jest bardzo małe bo żarówka od ładowania przez całą żywotność samochodu może
    świecić ze dwie godziny. Może trzy.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 44. Data: 2012-04-11 12:28:09
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> napisał(a):


    > Napięcie bez kluczyka w stacyjce - 12,2v
    > Napięcie z przekręconym kluczykiem, ale bez świateł - 12,0v
    > Napięcie z odpalonym silnikiem na wolnych obrotach bez świateł - 12,5v
    > Napięcie z odpalonym silnikiem na wolnych obrotach z światłami mijania -
    > 12,2v
    > Napięcie z odpalonym silnikiem z przygazowaniem z światłami mijania - 12,4v
    >
    > Co z tego wynika? Akumulator był kupiony nowy z "zieloną" lampką. Jest
    > to jakaś Centra. Obecnie "lampka" jest czarna.
    >
    Przy napięciach, jakie podałeś, akumulator praktycznie nie pobiera prądu
    ładowania - niewielki prąd bierze tylko wtedy, gdy jest prawie całkowicie
    rozładowany.
    Średnio masz akumulator naładowany może w 5-10%, a przy takim poziomie
    naładowania w akumulatorze zachodzą szkodliwe dla jego płyt procesy,
    popularnie nazywane "zasiarczeniem" - zmniejsza się jego pojemność i zdolność
    rozruchowa - akumulator stopniowo "umiera" i w końcu nie pomaga mu
    doładowywanie zewnętrznym prostownikiem.

    Powtarzam pytanie - dlaczego nie pomierzyłeś napięć albo nie pojechałeś do
    fachowca przy pierwszym "padzie" tylko wyrzucałeś forsą na kolejne
    akumulatory?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 45. Data: 2012-04-11 12:28:20
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> napisał(a):


    > Napięcie bez kluczyka w stacyjce - 12,2v
    > Napięcie z przekręconym kluczykiem, ale bez świateł - 12,0v
    > Napięcie z odpalonym silnikiem na wolnych obrotach bez świateł - 12,5v
    > Napięcie z odpalonym silnikiem na wolnych obrotach z światłami mijania -
    > 12,2v
    > Napięcie z odpalonym silnikiem z przygazowaniem z światłami mijania - 12,4v
    >
    > Co z tego wynika? Akumulator był kupiony nowy z "zieloną" lampką. Jest
    > to jakaś Centra. Obecnie "lampka" jest czarna.
    >
    Przy napięciach, jakie podałeś, akumulator praktycznie nie pobiera prądu
    ładowania - niewielki prąd bierze tylko wtedy, gdy jest prawie całkowicie
    rozładowany.
    Średnio masz akumulator naładowany może w 5-10%, a przy takim poziomie
    naładowania w akumulatorze zachodzą szkodliwe dla jego płyt procesy,
    popularnie nazywane "zasiarczeniem" - zmniejsza się jego pojemność i zdolność
    rozruchowa - akumulator stopniowo "umiera" i w końcu nie pomaga mu
    doładowywanie zewnętrznym prostownikiem.

    Powtarzam pytanie - dlaczego nie pomierzyłeś napięć albo nie pojechałeś do
    fachowca przy pierwszym "padzie" tylko wyrzucałeś forsą na kolejne
    akumulatory?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 46. Data: 2012-04-11 12:34:18
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    kogutek <s...@g...pl> napisał(a):

    > W alternatorach bez mostka pomocniczego tak jest jak piszesz. W takich z
    > mostkiem pomocniczym jest trochę inaczej. Jak czegoś nie wiesz to nie znaczy
    > że ja nie mam racji tylko że ty nie wiesz.
    >
    Gdzie takie bajki wyczytałeś
    Może podaj ich źródło....
    Którędy ma płynąć prąd wzbudzenia po zużyciu pierwszej szczotki?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 47. Data: 2012-04-11 13:02:48
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> napisał(a):
    >
    >
    > > Napięcie bez kluczyka w stacyjce - 12,2v
    > > Napięcie z przekręconym kluczykiem, ale bez świateł - 12,0v
    > > Napięcie z odpalonym silnikiem na wolnych obrotach bez świateł - 12,5v
    > > Napięcie z odpalonym silnikiem na wolnych obrotach z światłami mijania -
    > > 12,2v
    > > Napięcie z odpalonym silnikiem z przygazowaniem z światłami mijania - 12,4v
    > >
    > > Co z tego wynika? Akumulator był kupiony nowy z "zieloną" lampką. Jest
    > > to jakaś Centra. Obecnie "lampka" jest czarna.
    > >
    > Przy napięciach, jakie podałeś, akumulator praktycznie nie pobiera prądu
    > ładowania - niewielki prąd bierze tylko wtedy, gdy jest prawie całkowicie
    > rozładowany.
    > Średnio masz akumulator naładowany może w 5-10%, a przy takim poziomie
    > naładowania w akumulatorze zachodzą szkodliwe dla jego płyt procesy,
    > popularnie nazywane "zasiarczeniem" - zmniejsza się jego pojemność i zdolność
    > rozruchowa - akumulator stopniowo "umiera" i w końcu nie pomaga mu
    > doładowywanie zewnętrznym prostownikiem.
    >
    > Powtarzam pytanie - dlaczego nie pomierzyłeś napięć albo nie pojechałeś do
    > fachowca przy pierwszym "padzie" tylko wyrzucałeś forsą na kolejne
    > akumulatory?
    >
    Może bogaty wtedy był a teraz już nie jest. historia zna takie przypadki.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 48. Data: 2012-04-11 13:14:52
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Wmak <w...@g...pl> napisał(a):

    > kogutek <s...@g...pl> napisał(a):
    >
    > > W alternatorach bez mostka pomocniczego tak jest jak piszesz. W takich z
    > > mostkiem pomocniczym jest trochę inaczej. Jak czegoś nie wiesz to nie znaczy
    > > że ja nie mam racji tylko że ty nie wiesz.
    > >
    > Gdzie takie bajki wyczytałeś
    > Może podaj ich źródło....
    > Którędy ma płynąć prąd wzbudzenia po zużyciu pierwszej szczotki?
    >
    Co Ci będę tłumaczył jak mało kumaty jesteś i nie zrozumiesz. jak byś był
    kumaty to sam byś rozgryzł dlaczego kontrolka gaśnie jak alternator pracuje.
    jak by była tylko podłączona z masą przez uzwojenie wzbudzania to by nigdy nie
    gasła. czyli jakoś inaczej jest podłączona. W alternatorach starszego typu,
    bez mostka pomocniczego miała swój styk w regulatorze. A teraz nie ma i
    gaśnie. Jakiś cud kurwa czy co?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 49. Data: 2012-04-11 17:06:13
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Apr 2012 22:58:37 +0000 (UTC), "kogutek"
    <s...@g...pl> wrote:

    >Nigdy nie kończą się dwie szczotki jednocześnie. Są dwie. Jak się kończy jedna
    >to faktycznie zapala się kontrolka.

    Tak? No popatrz. W Łodzi zapaliła mi się kontrolka ładowania, do
    Warszawy dojechałem bez włączonych świateł. Kontrolka paliła się cały
    czas. W Warszawie napięcie na akumulatorze, przy pracującym silniku,
    wynosiło 8,5 volta. Sugerujesz że miałem skończoną jedną szczotkę? I
    niby czemu miałyby się nie skończyć jednocześnie? Przecież są takie
    same i zużywają się w tym samym stopniu.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 50. Data: 2012-04-11 17:08:24
    Temat: Re: Ile prądu powinien jeść Seicento?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 10 Apr 2012 20:03:41 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >W Seicento ( i innych włoskich produktach), w przeciwieństwie do
    >niemieckiego barachła, niełatwo o zostawione światła, trzeba się postarać
    >żeby je w ogóle włączyć bez kluczyka w stacyjce.

    W Seicento, bez kluczyka, niemożliwe. Chyba że awaryjne :))


    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

strony : 1 ... 4 . [ 5 ] . 6 . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: