  • 1. Data: 2012-04-09 23:39:49
    Temat: BMW spadło na dom
    Od: to <t...@i...pl>

    "Jedna osoba nie żyje, a pięć zostało rannych po tym jak rozpędzone BMW
    spadło na dom mieszkalny w miejscowości Witonia w woj. łódzkim. (...)"

    http://wiadomosci.wp.pl/martykul.html?wid=14397531&

    I jak tu się chronić przed tymi BMW? Już nawet we własnych domach nie
    jesteśmy bezpieczni. Wychodzi na to, że najlepiej byłoby siedzieć w
    piwnicy. Tak głęboko BMW się chyba nie przebije.

    PS. Wiem, że było, ale niewystarczająco dobitnie zaakcentowane.

  • 2. Data: 2012-04-10 01:23:39
    Temat: Odp: BMW spadło na dom
    Od: "@" <s...@p...onet.pl>

    > I jak tu się chronić przed tymi BMW? Już nawet we własnych domach nie
    > jesteśmy bezpieczni. Wychodzi na to, że najlepiej byłoby siedzieć w
    > piwnicy. Tak głęboko BMW się chyba nie przebije.

    Zamieszkac na najwyzszych pietrach w blokach ? u licha ?

    > PS. Wiem, że było, ale niewystarczająco dobitnie zaakcentowane.

    Co Ci marka samochodu zawinila ?
    Moze raczej gowniarstwo za kierownica, ktore w sile i niezniszczalnosc tej
    marki uwierzylo ?

  • 3. Data: 2012-04-10 11:01:00
    Temat: Re: BMW spadło na dom
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Co Ci marka samochodu zawinila ?

    Nie wiem ale jakoś ta marka przyciąga wszelakiego rodzju szpanerów, lubią w
    nim jedździć karki oraz kolesie którzy z reguły mają jakiś problem z sobą i
    próbują się na drodze szybką jazdą i niebezpiecznym wyprzedzniem powetować
    sobie w jakiś sposób problemy w swoim życiu osobistym, czy tam próbują
    nadrobić takim zachowaniem problem małego kutasa którym nie mogą zaspokoić
    swoich partnerek ....

    Taki samochód dla potencjalnego zakompleksionego cymbała ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2012-04-10 11:31:56
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-10 11:01, Endriu wrote:

> [...]
    > kutasa którym nie mogą zaspokoić swoich partnerek ....
    >
    > Taki samochód dla potencjalnego zakompleksionego cymbała ...

    Strasznie podobają mi się takie wywody domorosłych Freudów :-)))

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2012-04-10 12:05:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Strasznie podobają mi się takie wywody domorosłych Freudów :-)))

    To daj przykład innego auta, które:

    - Wygląda agresywnie
    - Ma ok. 200 KM lub więcej
    - Ma tylny napęd, szperę, normalny ręczny
    - Kosztuje 10 tys. zł w stanie jeżdżącym
    - Eksploatacja jest tania

  • 6. Data: 2012-04-10 12:45:28
    Od: Jumal <j...@w...pl>

    On 10/04/2012 11:05, to wrote:

    > - Eksploatacja jest tania

    To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

    Jumal

  • 7. Data: 2012-04-10 13:16:14
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 10 Apr 2012 11:45:28 +0100, Jumal <j...@w...pl> wrote:

    > To na pewno o BMW? Chyba, że serwis wyłączasz spod eksploatacji

    Jaki serwis? To jest niemieckie auto z Bawarii! Lepsze nawet od
    służbowego: nigdy się nie psuje i nie wymaga żadnego serwisu. Tylko
    lejesz i jeździsz :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2012-04-10 13:28:07
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

> [...]
    > kutasa którym nie mogą zaspokoić swoich partnerek ....

    > Taki samochód dla potencjalnego zakompleksionego cymbała ...

    No wlasnie.
    Mam 34 lata, wyksztalcenie, zone, dwojke dzieci, foteliki w aucie,
    motocykl (w garazu :), pracuje, nie lansuje sie.
    I w zwiazku z tym mam bmw bo ma:

    1. 230KM
    2. naped na 4 kapcie
    3. jest stosunkowo bezpieczne
    4. kombi nie jest wielkie jak trupiarka passat
    5. da sie spakowac na wakacje, wsadzic bagaze, rowery i dalej jedzie do
    przodu
    6. jestem potencjalnie zakompleksionym cymbalem ;P

    --
    jarek

  • 9. Data: 2012-04-10 13:31:47
    Temat: Re: Odp: BMW spadło na dom
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-10 01:23, @ wrote:

    > Co Ci marka samochodu zawinila ?
    > Moze raczej gowniarstwo za kierownica, ktore w sile i niezniszczalnosc
    > tej marki uwierzylo ?

    Ależ nie siłę i markę pojazdu, lecz siłę i niezniszczalność swoją - plus
    w bezskres swoich umiejętności. Czyż to nie oczywiste, że byle chłystek
    próbuje popisać się przed koleżkami ?

    Ta marka pojazdu conajwyżej ułatwia popisanie się.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 10. Data: 2012-04-10 13:32:41
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-10 12:05, to wrote:
    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > To daj przykład innego auta, które:
    <ciach>

    Jak widać, nie zrozumiałeś aluzji. Przedpisca najwyraźniej uważa, że
    szybko, niebezpiecznie (niepotrzebne skreślić) jeżdżą wyłącznie
    "szpanerzy", "karki", "kolesie mający problemy", "zakompleksione
    cymbały" - oczywiście jedynie samochodem marki BMW, bo jakże by innym ;-)

    A do jakiej grupy należą osoby w identyczny sposób jeżdżące motorami
    i/lub innymi samochodami ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik