  • 1. Data: 2012-11-11 13:27:54
    Temat: fotka od SM - formularz, miejsce zatrudnienia
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Witam

    Nie ja dostałem, ale takie pytanie.
    Oprócz imienia, nazwiska, numeru buta itp itd jest miejsce pracy.
    Czy SM muszę podawać takie dane? Co ich to obchodzi?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2012-11-11 14:34:11
    Temat: Re: fotka od SM - formularz, miejsce zatrudnienia
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-11-11 13:27, Irokez pisze:
    > Witam
    >
    > Nie ja dostałem, ale takie pytanie.
    > Oprócz imienia, nazwiska, numeru buta itp itd jest miejsce pracy.
    > Czy SM muszę podawać takie dane? Co ich to obchodzi?

    podpierdol ich do giodo

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2012-11-11 15:20:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > Oprócz imienia, nazwiska, numeru buta itp itd jest miejsce pracy.
    > Czy SM muszę podawać takie dane? Co ich to obchodzi?

    Nie musisz odpowiadać. W ogóle nie musisz wypełniać ich formularzy.
    Odpowiedź jednak warto jakąś napisać, bo inaczej walną mandat za
    niewskazanie osób upoważnionych do kierowania.

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-11-11 15:47:06
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-11-11 15:20, Marcin N pisze:
    > Odpowiedź jednak warto jakąś napisać, bo inaczej walną mandat za
    > niewskazanie osób upoważnionych do kierowania

    Co najwyżej skierują sprawę do sądu, bo mandat to obdarowany musi
    przyjąć, a nie że sm sobie go wystawi.

  • 5. Data: 2012-11-11 15:53:24
    Od: tÎż

    Irokez wrote:

    > Nie ja dostałem, ale takie pytanie.
    > Oprócz imienia, nazwiska, numeru buta itp itd jest miejsce pracy. Czy SM
    > muszę podawać takie dane? Co ich to obchodzi?

    A długości penisa w calach też sobie życzą?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-11-11 16:27:50
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości
    > A długości penisa w calach też sobie życzą?

    Jeszcze nie, ale to miejsce zatrudnienia to mnie zaciekawiło bardzo... gdzie
    te dane potem idą?

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-11-11 16:29:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > Oprócz imienia, nazwiska, numeru buta itp itd jest miejsce pracy.
    > Czy SM muszę podawać takie dane? Co ich to obchodzi?

    Do kosza i nic nie odpisuj.

  • 8. Data: 2012-11-11 16:29:31
    Od: tÎż

    Irokez wrote:

    > Jeszcze nie, ale to miejsce zatrudnienia to mnie zaciekawiło bardzo...
    > gdzie te dane potem idą?

    Pewnie chcą na wszelki wypadek dla komornika. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-11-11 17:08:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > Do kosza i nic nie odpisuj.

    To go wezwą do osobistego stawiennictwa jak są zawzięci. Jeśli będą
    nieprzytomni i nie napiszą w jakim chrakterze (ważne), to jeszcze pół
    biedy i w zasadzie wezwanie można zlać. Ale jak już napiszą, że jako
    świadek to mus się stawić, bo konsekwencje mogą być nieprzyjemne.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2012-11-11 17:10:10
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Nie ja dostałem, ale takie pytanie.
    > Oprócz imienia, nazwiska, numeru buta itp itd jest miejsce pracy.
    > Czy SM muszę podawać takie dane? Co ich to obchodzi?

    Niech zgadnę, SM Biały Bór? Ewentualnie inna SM podlegająca pod ten sam sąd
    co Biały Bór?
    Słyszałem, że w sądzie sie wk..li i kazali uzupełnić SM dokumenty, gdzie
    miało być miejsce pracy pozwanego(czy jak tam zwać),
    a SM nie ma prawa tego żądać i sąd oddalał sprawy.