  • 11. Data: 2012-11-14 09:08:57
    Temat: Re: Idiotyzmy na Puławskiej
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-14 07:27, DoQ pisze:

    > Również w kierunku do Piaseczna. Jak by nie jechać, mniej lub bardziej
    > przepisowo najczęściej i tak trzeba się zatrzymać na wszystkich
    > światłach po kolei. A że światła postawili chyba co 100m to
    > przepustowość robi się znikoma.

    Nie przesadzaj - maksymalna przepustowość została osiągnięta i wyższa
    nie będzie, nawet gdybyś połowę świateł zlikwidował. Co do fali
    - różnie to bywa, a światła nie stoją co 100 metrów.

  • 12. Data: 2012-11-14 12:37:00
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

    > Nie przesadzaj - maksymalna przepustowość została osiągnięta i wyższa
    > nie będzie, nawet gdybyś połowę świateł zlikwidował.

    Co Ty bierzesz, że takie brednie wypisujesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-11-14 16:43:13
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-11-14 08:44:25 +0100, "Chris" <c...@s...pl> said:

    > DoQ nabazgrał(a):

    > Czasami rano trafiam na zieloną falę przynajmniej w połowie (od
    > wyścigów na Piaseczno) ... i nie mam pojęcia od czego to zależy ..

    Ja nocami w kierunku Piaseczna.
    Ale fala ustawiona (wtedy) jest na okolice setki.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2012-11-14 17:06:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-14 16:43, Bydlę pisze:
    > On 2012-11-14 08:44:25 +0100, "Chris" <c...@s...pl> said:
    (...)

    > Ja nocami w kierunku Piaseczna.
    > Ale fala ustawiona (wtedy) jest na okolice setki.

    Zwolnij do dozwolonej - pojawi się w tych okolicach. Dziwnym trafem
    działa zasadniczo również w drugim kierunku i to niekoniecznie w
    nocy.

  • 15. Data: 2012-11-14 18:39:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2012 09:08, Artur Maśląg pisze:
    > Nie przesadzaj - maksymalna przepustowość została osiągnięta i wyższa
    > nie będzie, nawet gdybyś połowę świateł zlikwidował. Co do fali
    > - różnie to bywa, a światła nie stoją co 100 metrów.

    Rozumiem, że to o likwidacji świateł to żart?

    --
    pozdr.

  • 16. Data: 2012-11-14 19:39:49
    Od: tÎż

    Artur Maśląg wrote:

    > Zwolnij do dozwolonej - pojawi się w tych okolicach. Dziwnym trafem
    > działa zasadniczo również w drugim kierunku i to niekoniecznie w nocy.

    Tak, działa, jak sobie narysujesz.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2012-11-14 22:10:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-14 18:39, DoQ pisze:

    > Rozumiem, że to o likwidacji świateł to żart?

    Nie, to co obserwujesz to najwyżej brak płynności ruchu w godzinach
    szczytu (związane jest również z ruchem z poprzecznych) i SDR
    w granicach 70000 - to jest potężny ruch, którego światła na
    przejściach (i same przejścia) nie zlikwidują. Przepustowość
    jest przekroczona i bez odciążenia Puławskiej wiele się zrobić
    nie da. Likwidacja części świateł najwyżej przeniesie "spiętrzenie"
    zatwardzenia w inne miejsce, a i tak średnio wyjdzie na to samo.
    Zresztą większości świateł i tak nie można zlikwidować z racji
    bezpieczeństwa ruchu. Nawet tak na zdrowy rozum - zastanów się,
    co dałoby przebudowania skrzyżowania DK79/DW721 (Puławska/Okulickiego)
    na wielopoziomowe (co zazwyczaj poprawia płynność ruchu w takich
    miejscach)? Płynniej przejedziesz przez samo skrzyżowanie, a
    później postoisz nie na nim, tylko kilkaset metrów dalej (Energetyczna,
    Powstańców W-wy, Chyliczkowska - przy Julianowskiej jeszcze
    świateł nie ma, ale też można swoje odstać).

  • 18. Data: 2012-11-15 07:33:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2012 22:10, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > nie da. Likwidacja części świateł najwyżej przeniesie "spiętrzenie"
    > zatwardzenia w inne miejsce, a i tak średnio wyjdzie na to samo.

    Spiętrzenie powstanie na kolejnych _światłach_.

> [...]
    > co dałoby przebudowania skrzyżowania DK79/DW721 (Puławska/Okulickiego)
    > na wielopoziomowe (co zazwyczaj poprawia płynność ruchu w takich

    Mniej więcej to samo co daje wielopoziomowe na Wyścigach. Tam jakoś
    "cudownym" sposobem zatwardzenie Puławskiej odpuszcza.

    --
    pozdr.

  • 19. Data: 2012-11-15 08:18:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-11-15 07:33, DoQ pisze:

    > Spiętrzenie powstanie na kolejnych _światłach_.

    Których i tak nie wyeliminujesz, ponieważ są skrzyżowania, są
    piesi

    > Mniej więcej to samo co daje wielopoziomowe na Wyścigach. Tam jakoś
    > "cudownym" sposobem zatwardzenie Puławskiej odpuszcza.

    Nie wiem jakie Ty cuda widzisz, ale w kierunku Piaseczna nic nie
    odpuszcza na Wyścigach, za to w kierunku Centrum w okolicach Wyścigów
    ruch z Puławskiej rozgałęzia się na 3 nitki, więc nic dziwnego,
    że nagle wydaje Ci się, że odpuszcza. Jak odbijesz to zaraz
    staniesz gdzie indziej.

  • 20. Data: 2012-11-15 08:36:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > (...)
    > Zwolnij do dozwolonej - pojawi się w tych okolicach. Dziwnym trafem
    > działa zasadniczo również w drugim kierunku i to niekoniecznie w
    > nocy.

    Dziś rano od Poledczki do Karczunkowskiej stałem dwa razy na światłach,
    prędkość 60-100, na pewno przy McDonalds nie ma różnicy czy jedzie się 60
    czy 100 to i tak stanie się na światłach.,