  • 31. Data: 2010-03-05 00:25:48
    Temat: Re: Idealne do ptaszkow?
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-03-04 23:36, Marek Wyszomirski wrote:
    > Niestety nie zawsze rozwiązania te idą w dobrym kierunku. Np. aparatu z
    > takim wizjerem jaki miała Minolta A2 nigdy póżniej nie wyprodukowano -
    > Panasonic G1 przebił wprawdzie Minoltę pod względem rozdzielczości, ale nie
    > ma odchylanego wizjera:-(

    Któryś to - chyba olek EP-2 miał EFV jak w G2 dołączany do aparatu - czyli
    odchylany.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 32. Data: 2010-03-05 06:44:45
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "dominik" <u...@d...net.pl> napisał:

    > Któryś to - chyba olek EP-2 miał EFV jak w G2 dołączany do aparatu - czyli
    > odchylany.
    >[...]

    Ma, ale... celownik wkładany w sanki lampy blyskowej ma jedną wadę - jak dla
    mnie dyskwalifikujacą - brak możliwości równoczesnego użycia celownika i
    lampy błyskowej. Gdyby nie to, juz bym się przymierzał do EP-2.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 33. Data: 2010-03-05 08:46:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Napewno jest - tylko nie wiem jak wtedy z wygodą. Ja już prawie się
    > zdecydowałem na G1, ale czytając opinie mnie zniechęciło deko.

    Hehe jak to zwykle z opiniami bywa najwiecej maja do powiedzenia
    Ci co wogole nie miali aparatu a rece, albo mieli przez minute ;)

    > Producent
    > zresztą nie ma bardzo wielkiego interesu wspierać niesystemową optykę, a
    > nikt nie poda tego za wadę w oficjalnym review.

    Ale "niesystemowi" beda mieli interes produkowac jak m4/3
    zajmie znaczaca czesc rynku, a zajmie z pewnoscia...

    Poza wsystkim ile tych obiektywow musisz miec, ze tak sie
    przejmujesz? Mam obadwa "systemowe", do tego Helios ;)
    Moze kiedys kupie 20/1.7 i to wszystko co trzeba.

  • 34. Data: 2010-03-06 23:37:35
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-03-05 09:46, Jakub Jewuła wrote:
    > Hehe jak to zwykle z opiniami bywa najwiecej maja do powiedzenia
    > Ci co wogole nie miali aparatu a rece, albo mieli przez minute ;)

    No właśnie tych co to mają :)

    > Ale "niesystemowi" beda mieli interes produkowac jak m4/3
    > zajmie znaczaca czesc rynku, a zajmie z pewnoscia...

    No narazie jest tam prawie jedynym. A szykuje się z ofensywą samsung i
    sony, czyli prawdziwa batalia dopiero przed nami.

    > Poza wsystkim ile tych obiektywow musisz miec, ze tak sie
    > przejmujesz? Mam obadwa "systemowe", do tego Helios ;)
    > Moze kiedys kupie 20/1.7 i to wszystko co trzeba.

    Dalmierzowych szkiełek mam jakieś osiem różnych, więc chyba jest czym się
    przejmować :) Tak czy siak poczekają sobie na stosowny moment, póki co
    pośpiechu nie mam do kupna. Myślę że warto poczekać.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 35. Data: 2010-03-06 23:39:58
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-03-05 07:44, Marek Wyszomirski wrote:
    > Ma, ale... celownik wkładany w sanki lampy blyskowej ma jedną wadę - jak dla
    > mnie dyskwalifikujacą - brak możliwości równoczesnego użycia celownika i
    > lampy błyskowej. Gdyby nie to, juz bym się przymierzał do EP-2.

    Ja tam na to nie patrzę, co więcej - z dobrym LCD i ISO to mi nie trzeba
    ani EVF ani lampy, tu jednak trzeba poczekać raczej na samsunga lub sony.

    A co do lampy lub EVF to może akurat coś jednak da się zmienić? Może ma
    jakieś dodatkowe ganizdo czy coś?

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 36. Data: 2010-03-07 00:02:57
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 09:46, Jakub Jewuła pisze:
    > Ale "niesystemowi" beda mieli interes produkowac jak m4/3
    > zajmie znaczaca czesc rynku, a zajmie z pewnoscia...
    >
    > Poza wsystkim ile tych obiektywow musisz miec, ze tak sie
    > przejmujesz?

    Jedni szukają narzędzia do pracy inni fetyszu ;). Wiadomo że w tym
    drugim przypadku ilość odgrywa strategiczną rolę ;). Zresztą jesteś
    wędkarzem to świetnie wiesz o co chodzi ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.