  • 61. Data: 2012-04-20 13:58:54
    Temat: Re: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Z motocyklami równie rzadko się to zdarza bo to ekstremalny debilizm
    > wyprzedzać na dużej prędkości zatrzymujący się na środku drogi samochód.

    Tylko że ja jakoś częściej widzę jakieś naprawdę debilne manewry przy
    dużych prędkościach wykonywane na motocyklach niż w samochodach, chociaż
    tych pierwszych jest na drogach bez porównania mniej...

  • 62. Data: 2012-04-20 14:05:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/20/2012 01:58 PM, to wrote:

    > Tylko że ja jakoś częściej widzę jakieś naprawdę debilne manewry przy
    > dużych prędkościach wykonywane na motocyklach niż w samochodach, chociaż
    > tych pierwszych jest na drogach bez porównania mniej...

    Taka specyfika motocykli, są trochę zwinniejsze ;-) Ale motocyklista
    tutaj dał dupy, widział prawdopodobnie manewr zawracania i zamiast
    uciekać na prawo pojechał w lewo.

    http://www.youtube.com/watch?v=Jdq46lIVm4M może chciał tak?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 63. Data: 2012-04-20 14:10:14
    Od: "JJJK" <j...@p...onet.pl>

    Czy tylk kamil i Ghost uważają, że to nie działo się przypadkowo?

    --
    Janusz

  • 64. Data: 2012-04-20 14:15:34
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 20.04.2012, JJJK <j...@p...onet.pl> wroted:

    > Czy tylk kamil i Ghost uważają, że to nie działo się przypadkowo?

    A to robi różnicę w ocenie zachowania kierowców?

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 65. Data: 2012-04-20 14:22:41
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > http://www.youtube.com/watch?v=Jdq46lIVm4M może chciał tak?

    Ten tutaj to nie miał wyboru, zrobił jedyne co miało sens, zapewne w 100%
    instynktownie.

  • 66. Data: 2012-04-20 15:21:39
    Temat: Re: I jak tu nie nazywa? ich "dawcami"?
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    to wrote:

    > Zaczął zwalniać i włączył migacz. Co niby miał innego zrobić?
    > Po jaką cholerę dawca na motorku wyprzedzał go z lewej na
    > ciągłej, skoro prawy pas był wolny? Idiotyzm kompletny. Żeby
    > walnąć w jedyny samochód w okolic w środku nocy to trzeba
    > naprawdę mieć talent.

    Talent to trzeba mieć, żeby zobaczyć coś czego nie ma. Gdzie Ty tam
    widzisz kierunkowskaz? Gdzie Ty tam widzisz wyprzedzanie? "Idiotyzm
    kompletny."

    Gość w samochodzie zaczął bez powodu na pustej drodze hamować do
    praktycznie zatrzymania, a następnie zawracać. Widać to przed samym
    zderzeniem - koła skręcone i samochód skręcił już o więcej niż
    90 stopni.
    Gość na motocyklu jadąc szybko i widząc przed sobą zatrzymujący
    się samochód próbuje go ominąć z lewej strony (tam jest więcej
    miejsca). Jak samochód zaczyna skręcać to masz hamowanie. Zwróć
    uwagę na tor jazdy motocykla: jakby jechał cały czas lewym pasem to
    byłby równoległy do osi drogi, na filmie widać, że tak nie jest.

  • 67. Data: 2012-04-20 15:31:28
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-04-19 22:53, to pisze:
    > Filmik mówi sam za siebie:
    > http://www.sadistic.pl/postanowil-zawrocic-vt113007.
    htm

    tylko dlaczego ktos to filmował...

  • 68. Data: 2012-04-20 16:27:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "JJJK" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy tylk kamil i Ghost uważają, że to nie działo się przypadkowo?

    Wyglada, ze Ty tez, i jeszcze jeden za Toba. Poki co. Reszta niestey od
    dlugiego czasu daje dupy.

  • 69. Data: 2012-04-20 18:06:35
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Kwi, 12:43, Grzegorz Staniak <g...@g...com> wrote:

    > Było _słychać_ że zapierdalał. Hamował w ostatniej chwili.

    Niestety nie mam dzwieku, wiec poze podpowiesz mi, w ktorej sekundzie
    slychac wlaczenie kierunku, ktorym to kierowca zapewne z odpowiednim
    wyprzedzeniem zasygnalizowal zamiar zawracania?

    --
    amos

  • 70. Data: 2012-04-20 18:14:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-04-2012 15:21, jahi pisze:
> [...]
    > praktycznie zatrzymania, a następnie zawracać. Widać to przed samym
    > zderzeniem - koła skręcone i samochód skręcił już o więcej niż

    Czyli tym sposobem rozumowania, jak wjedzie Ci ktoś w d.. to uznasz
    swoją winę, bo za ostro zahamowałeś tak?

    --
    Pozdr.