  • 11. Data: 2013-03-06 08:42:35
    Temat: Re: Hurtowa zmiana dat utworzenia plikow
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Mariusz [mr.] pisze:

    > BTW: A tak abstrahując od pytania głównego: mógłby mi ktoś
    > przypomnieć jakiś programik DOS-owy - batchowy, który nadaje plikowi
    > podaną datę modyfikacji? Coś mi chodzi po głowie, że wieki temu miałem
    > na to jakąś chałupniczą metodę, ale nawet nie jestem pewien, czy
    > działała. :)

    jhead.exe dużo może.
    Krzysztof

  • 12. Data: 2013-03-06 10:24:18
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > A tak swoją drogą: czy jest jeszcze jakaś wyższa forma przyznania
    > się do własnej porażki?

    trafiłeś w sedno.
    następnym krokiem będzie powrót do kraju i podawanie się za Polaka ;-)

  • 13. Data: 2013-03-06 14:21:08
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]
    > Na mój gust najprościej by było zrobić pętle z for, a w niej użyć:
    > http://nircmd.nirsoft.net/clonefiletime.html (oczywiscie na path)

    Ee... dobre to jest!

    Od tak dawna czegoś takiego szukałem, że aż dawno temu już mi się
    odechciało... :)

    Manipulowanie datami, trzaskanie tackami napędów, obsługiwanie
    windzianego schowka... Same potrzebne rzeczy!

    THX!

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 14. Data: 2013-03-06 17:15:59
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 05.03.2013 21:54, Mariusz [mr.] pisze:

> [...]
    > podaną datę modyfikacji? Coś mi chodzi po głowie, że wieki temu miałem
    > na to jakąś chałupniczą metodę, ale nawet nie jestem pewien, czy

    W Uniksie jest to touch. W DOSie też chyba coś było.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 15. Data: 2013-03-07 12:04:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Mar 2013, Mariusz [mr.] wrote:

    > Od tak dawna czegoś takiego szukałem, że aż dawno temu już mi się
    > odechciało... :)

    Autorom powazelinuj :)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2013-03-08 06:40:51
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Autorom powazelinuj :)

    Nieomieszkałbym, gdyby nie fakt męki językowej przy pisaniu, którą
    miałem już okazję poznać chociażby przy wspólnym z autorem ulepszaniu
    IrfanViewa.

    Z rzeczy które pamiętam, to był też jeszcze mail z "wazeliną" +
    kilka propozycji dla autora niezłego NexusFonta, ale już zabrakło mi
    czasu na zebranie wszystkiego do kupy i wykończenie. Angielski męczy! :))

    Mariusz [mr.]

  • 17. Data: 2013-03-08 11:08:16
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    >C:\TEST > for %f in (*.JPG) do clonefiletime %f kopie/%f

    Dzieki, po poprawieniu paru bledow w przykladzie powyzej dziala pieknie :)

    for %%f in (*.jpg) do nircmd.exe clonefiletime "%%f" "kopie\%%f"

  • 18. Data: 2013-03-08 16:29:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Mar 2013, Mariusz [mr.] wrote:

    > Nieomieszkałbym, gdyby nie fakt męki językowej przy pisaniu,

    Było sobie szablon wazelinowania zostawić ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2013-03-08 17:16:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Mar 2013, I.Tichy wrote:

    > Dzieki, po poprawieniu paru bledow w przykladzie powyzej dziala pieknie :)
    >
    > for %%f in (*.jpg) do nircmd.exe clonefiletime "%%f" "kopie\%%f"

    A dzięki, takich szczegółów jak nazwy ze spacjami (i innymi znakami
    specjalnymi) faktycznie nie uwzględniałem :), nircmd oczywiscie
    pominąłem :(, sprawdziłem tylko pi razy oko z palca czy "co do zasady" ruszy.
    Ale "%%" w roli błędu sobie wypraszam, zapodałem "właściwą" linię
    komend :) (nie treść zbioru .BAT)
    Ale jak już koniecznie chcesz toto wstawić do .BAT, to w zasadzie
    możesz "obsłużyć" razem ze ścieżką, korzystając z dostępnych od XP
    rozwinięć parametrów:
    %1 - pierwszy parametr ("odwieczny standard")
    %~p1 - wydłubuje z pierwszego parametru ścieżkę
    %~n1 - wydłubuje nazwę zbioru

    ...i tak dalej.
    W ten deseń możesz "przelecieć" podkatalogi.
    Całość rozszerzonego rozwijania jest pod HELP CALL :D
    Przegryzłem się kiedyś przez te okolice żeby konwerter z formatu
    .MOV (ówcześnie RadVideoTools) sobie ucywilizować.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2013-03-08 22:46:15
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    > A dzięki, takich szczegółów jak nazwy ze spacjami (i innymi znakami
    >specjalnymi) faktycznie nie uwzględniałem :), nircmd oczywiscie
    >pominąłem :(, sprawdziłem tylko pi razy oko z palca czy "co do zasady" ruszy.

    Spoko :) Jeszcze backslash zamiast slasha, ale to szczegol :) - powyzsza
    komenda dziala juz jak trzeba.
    Generalnie bardzo dziekuje za wskazanie kierunku.

> [...]
    > Przegryzłem się kiedyś przez te okolice żeby konwerter z formatu
    >.MOV (ówcześnie RadVideoTools) sobie ucywilizować.

    A mozna mozna uskryptowic, i chyba to zrobie - rozbuduje
    zeby bylo bardziej uniwersalne. Przydatne moze tez
    byc set SCIEZKA=%~dp0 - gdzie od razu masz
    pod zmienna katalog, skad wywolano skrypt (wystarczy go wtedy odpalac
    z katalogu z plikami i sie nie przejmowac podawaniem sciezki :)