  • 61. Data: 2010-02-13 08:00:00
    Temat: Re: Honda pokazuje jak robić silniki :)
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 31 Sty, 00:26, JAM <j...@y...com> wrote:

    > Dlaczego ci sie tak wydaje ?

    Tylko waga całych bo nie znalazłem w artykule wagi tylko silników.
    Że Corveta wymięka na zakrętak, bo... taki mit, że amerykańskie
    samochody nie skręcają :)
    że porównują BMW z włączonym automatem, bo BMW ma automat i nigdzie
    nie napisali, że przełączyli ją w tryb manual - podejrzewam, że taki
    ma :)

    Dopiero teraz zwróciłem uwagę na różnice w Cx obu samochodów - są
    powalające na korzyść Corvety :)

    > Tu masz czasy mierzone dla roznych samochodow na torach wyscigowych
    > calego swiata, w tym w Europie przez europejskich kierowcow.
    > Poszukaj Corvette C6. To jest aktualnie produkowany model. C6 to
    > najtansza wersja. Sprawdz tez osiagi C6-Z06 - wersja posrednia i ZR1 -
    > wersja najdrozsza.
    >
    > http://www.fastestlaps.com/

    Nie znalazłem wyników tej Corvety na tortach w Europie, za to okazała
    się, że ta Corveta jest o tylko 0,2 s wolniejsza od M5 :)
    http://www.fastestlaps.com/track9.html Fura większa i teoretycznie
    wolniejsza, co prawda z większą mocą, ale stosunek masy mocno na
    korzyść Corvetty.
    Szkoda, że nie ma porównania z M3.

    Ale stronka fajna, dzięki za link :)

    Jacek

  • 62. Data: 2010-02-13 08:02:19
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 1 Lut, 11:54, Mario <c...@s...onet.pl> wrote:
    >   Podejrzewam, że

    > dobrze że tylko podejrzewasz. :-P

    Podzielisz się wrażeniami z jazdy? :P

  • 63. Data: 2010-02-13 08:17:35
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 1 Lut, 14:44, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > W TG vetta zjadla M3 na sniadanie i popila mlekiem:
    >
    > http://www.bbc.co.uk/topgear/show/powerlaps.shtml

    Zgadzam się widocznie umie jednak skręcać, przynajmniej wersja Z06 :)
    ale co ze wspomnianą Corvette Grand Sport?

    > Tutaj tez 20 sekund przed M3:
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_ti
    mes

    Zaiste jak to z porównaniami bywa: M3 z 2003 i Corvetta z 2008. Zaś
    Z51 bliższe czasom M3 z zestawienia jest poniżej 9sek :)

    Jacek