  • 1. Data: 2010-01-28 23:52:28
    Temat: Czym myjecie szyby na mrozie?
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Jakiego płynu używacie do mycia szyb w niskich temperaturach (nie mam na
    myśli płynu do spryskiwaczy)?

    Na szybach kupa solno-błotnego brudu, a płyny, które mam pod ręką zamarzają
    tworząc dodatkowy syf :/

  • 2. Data: 2010-01-28 23:55:52
    Temat: Re: Czym myjecie szyby na mrozie?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
    > Jakiego płynu używacie do mycia szyb w niskich temperaturach (nie mam na
    > myśli płynu do spryskiwaczy)?

    Właśnie tego samego :-)
    Odlewam z baniaka trochę do spryskiwacza ręcznego (atomizera)
    żeby było czym w trasie czyścić światła, lusterka i szyby.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2010-01-29 08:50:15
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 28 Sty, 23:55, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
> [...]
    > Odlewam z baniaka trochę do spryskiwacza ręcznego (atomizera)
    > żeby było czym w trasie czyścić światła, lusterka i szyby.

    Potwierdzam.