  • 1. Data: 2010-01-29 12:56:00
    Temat: Re: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hjui4d$gu3$1@inews.gazeta.pl...
    > ... przy oszczególnych markach aut?
    >
    > Tak z czystej ciekawości, jak to wygląda np. przy toyocie, fordzie,
    > renault, peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody klasy
    > średniej oraz o typowy przeglad - filtry, płyny.

    Chevrolet Lacetti - od 600 do 800zł z ich olejem GM 5W30 i innymi
    materiałami.
    Na przegląd z wymianą rozrządu już nie opłaca się do ASO.

  • 2. Data: 2010-01-29 18:09:37
    Temat: [OT] Re: Ile kosztuj? przegl?dy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hjui83> Chevrolet Lacetti - od 600 do 800zł z ich olejem GM 5W30 i
    innymi
    > materiałami.
    > Na przegl?d z wymian? rozrz?du już nie opłaca się do ASO.

    A czy mógłbyś napisac w kilku słowach, jak sprawuje się to auto? Chodzi mi
    o zadowolenie z zakupu, o jakość (plastiki, lakier, zawieszenie) i
    spalanie - + oczywiścei wszelkie inne uwagi (np. ogólne zadowolenie z ASO).
    Był jedną z opcji rozważaną przez mnie, a kilka tygodni temu wygrał z
    lancerem w teście automaniaka (idiotycznym skądinąd, bo wytkneli lancerowi
    rzeczy, które nie wystepują w nim albo nie mają znaczenia, a pominęli
    istotne wady/problemy) , zastanawiam się jednak czy gdybym kupił chevy'ego
    to żałowałbym czy też nie. To nie tak, że żałuję zakupu lancera, ale mogło
    być lepiej (w sumie oceniam go na 4,5).

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-01-29 18:40:22
    Temat: Re: [OT] Re: Ile kosztuj? przegl?dy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > to żałowałbym czy też nie. To nie tak, że żałuję zakupu lancera, ale mogło
    > być lepiej (w sumie oceniam go na 4,5).

    też rozważałem lacetti w 2004,
    wziąłem fabkę, bo obawiałem się niszowego auta (marka chevrolet wówczas
    pojawiła się na polskim rynku),
    w sumie fabka przes 4 lata nie zawiodła,

    a czy Ty nie pomyliłes z cruze - bo te są mniej więcej cenowo porównywalne?

    P.

  • 4. Data: 2010-01-29 18:56:29
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojawiła się na polskim rynku),
    > w sumie fabka przes 4 lata nie zawiodła,
    >
    > a czy Ty nie pomyliłes z cruze - bo te są mniej więcej cenowo

    Jasne, chodzi o tego za 50 kawałków wielkośc lancera ;-)

    --
    Yogi(n)