  • 11. Data: 2011-05-13 17:19:48
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie "zabronione".
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:iqiv6f$kti$1@node2.news.atman.pl...

    > To co wg przepisów zatem oznaczał trójkąt na przyczepie ?

    nic z punktu widzenia przepisów.
    Przecież powieszenie trójkąta nie decyduje o tym, czy coś jest holowane czy
    nie.

    Jak zaczepisz linką auto i zaczniesz jechać, a linka pociągnie pojazd z tyłu
    to wg Ciebie będzie kolowany gdy ma trójkąt z tyłu, a ciągnięty kiedy
    trójkąta nie ma?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2011-05-14 17:13:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-13 11:55:23 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > To co wg przepisów zatem oznaczał trójkąt na przyczepie ?

    "Uwaga! Pojazdem kieruje jakiś debil!"

    ;>

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-05-14 17:33:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 17:13:42 +0200, Bydlę wrote:

    >"Uwaga! Pojazdem kieruje jakiś debil!"
    >;>

    Ale dlaczego debil ? on sobie spokojnie jedzie i jeszcze ma dwie opcje
    prawne do wyboru :-)

    J.