  • 1. Data: 2011-05-12 22:23:46
    Temat: partia kierowcow ??? :)
    Od: drummer <d...@o...pl>

    Czy Waszym zdaniem istnieje cien szansy, ze kiedys powstanie partia
    lub lobby skutecznie broniace interesow kierowcow ? tego zeby zylo
    sie nam wygodniej, bezpieczniej, taniej ... na przyklad, zeby budowano
    wiecej autostrad i nieodplatnych parkingow w miastach, wiecej zatoczek
    przy drogach krajowych,zeby nie bylo ograniczen wjazdu do centrow miast
    wyjawszy miejsca stricte historyczne, zeby byly darmowe punkty ladowania
    pojazdow elektrycznych etc. Czy jest szansa zagonienia do roboty
    organizacji takich jak PZMOT, zeby nie zajmowaly sie tylko biznesem ale
    rowniez walczyly politycznie w interesie kierowcow ?
    czy w tym kraju zawsze bedzie taka beznadzieja i na nic nie ma szans,
    z wyjatkiem wiekszej ilosci zakazow, wyzszych oplat, surowszych
    mandatow, drozszych ubezpieczen ?

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/centra-
    polskich-miast-nie-dla-samochodow,1637137

  • 2. Data: 2011-05-12 23:22:43
    Temat: Re: partia kierowcow ??? :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-05-12 22:23, drummer pisze:
    > Czy Waszym zdaniem istnieje cien szansy, ze kiedys powstanie partia
    > lub lobby skutecznie broniace interesow kierowcow ?

    Najważniejsze że premier uważa że trzeba nie mieć prawa jazdy żeby
    stawiać fotoradary ;) A on wszystkim rządzi więc musi być dobrze :/

> [...]
    > przy drogach krajowych,zeby nie bylo ograniczen wjazdu do centrow miast
    > wyjawszy miejsca stricte historyczne, zeby byly darmowe punkty ladowania

    Jeszcze żeby paliwo było też za darmo... A i samochody też za darmo.
    Mieszkania dla młodych małżeństw i po 100mln dla każdego na rozkręcenie
    biznesu. Się zrobi :)

    > Czy jest szansa zagonienia do roboty
    > organizacji takich jak PZMOT

    buhaha :) zaganiaj :)

    > czy w tym kraju zawsze bedzie taka beznadzieja i na nic nie ma szans,
    > z wyjatkiem wiekszej ilosci zakazow, wyzszych oplat, surowszych
    > mandatow, drozszych ubezpieczen ?

    Są co jakiś czas wybory - możesz głosować na kogo chcesz.
    Pewnie nawet możesz założyć taką partię :)

  • 3. Data: 2011-05-13 09:10:59
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki
    /news/centra-
    > polskich-miast-nie-dla-samochodow,1637137

    To już było.
    http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Nie_da
    jmy_sie,a,26187.html
    Pamietam, bo mój (wtedy) szef się w to bawił.
    Plankton polityczny, jak PPP.
    Tomek

  • 4. Data: 2011-05-13 10:06:16
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Czy Waszym zdaniem istnieje cien szansy, ze kiedys powstanie partia
    > lub lobby skutecznie broniace interesow kierowcow ?

    Partia - nie.
    Lobby - może tak.
    Sam interes kierowcy to za mało, żeby zjednoczyć w ramach partii znaczącą
    grupę ludzi.
    Ilość innych różnic w tej grupie była by tak duża ze skutecznie doprowadziła
    by do rozpadu w dość krótkim czasie.

  • 5. Data: 2011-05-14 16:05:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-12 22:23:46 +0200, drummer <d...@o...pl> said:

    > Czy Waszym zdaniem istnieje cien szansy, ze kiedys powstanie partia
    > lub lobby skutecznie broniace interesow kierowcow

    Nie.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2011-05-14 16:08:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 16:05:06 +0200, Bydlę wrote:

    >Nie.

    Z naciskiem na "powstanie" czy "skutecznie" ?

    Bo kierowcy to d*, rolnikow mniej, a maja dwie takie partie.
    No teraz to w zasadzie znow jedna :)

    J.