  • 31. Data: 2010-10-13 09:29:26
    Temat: Re: Helios ciagle moze
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 19:36:26 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > AF
    > powoli, ale już coraz bliżej fazowego (panas może)

    Porównując szybkość i precyzję do Pentaksa K10D, dla nieruchomego obiektu
    -- GF1 z 20/1,7 wymiata. Przy poruszającym się 20/1,7 nie daje rady (nie
    obsługuje ciągłego autofiskusa), ale Pentax też rady nie dawał...

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 32. Data: 2010-10-17 15:13:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Konrad L pisze:
    > Chodzi mi tylko o to ze do tej pory na slepo
    > moglem brac korpus Canona bo wiedzialem ze w RAW-ie szczegolowosc na
    > poziomie micro bedzie b.dobra... a tu taki babol. Podejrzewam ze to
    > jakas forma odszumiania przed zapisem do RAW-u bo 550d dziwnie malo
    > szumi :)

    Przyjrzałem się temu dziś dokładniej, popstrykałem nieco i
    pokombinowałem z różnymi wołarkami. Istotnie, nie jest za dobrze. Tzn.
    nie wyciągnie się wiele więcej od tego, co w pierwszym ujęciu w wątku
    więc te 18Mpx to w sumie nieco zmarnowane. Problemem są najwidoczniej
    jakieś programowe czary mary z rawem związane z przyjemnymi wysokimi
    czułościami. Niby można to wyłączyć z menu, ale wciąż nie jest dobrze.

    550D i tak jest fajnym sprzętem ze względu na cenę i wciąż niezłe
    możliwości, 7D ma cenę trochę od czapy (choć sporo potaniał) i właściwie
    ma sens tylko ze względu na sprawny af. Jednakże światłomierz wciąż
    szaleje, a wb takiemu olkowi ciągle do pięt nie dorasta (jeśli to istotne).

    Cóż, Nikon ostatnio dogonił Canona, teraz go przegonił. Obrazki z nowych
    puszek całkiem okej. No i jeszcze Panasonic, taka cicha woda. Olek, jak
    się nie uprze na te swoje głupoty z aa również da radę. Tam mamy bardzo
    dobre szkła 4/3, które wreszcie będą mogły rozwinąć skrzydła (rychło w
    czas - już nienatywnie przez przejściówkę do m4/3).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 33. Data: 2010-10-17 15:24:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jak to jest, że twój Helios ciągle może, a z moich obiektywów(stare i
    nowe), żaden się do niego nie może nawet zbliżyc. Może chociac twoj
    Helios niedomaga przy pracy pod światło? No pociesz mnie trochę! ;)

  • 34. Data: 2010-10-17 15:33:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > Jak to jest, że twój Helios ciągle może, a z moich obiektywów(stare i
    > nowe), żaden się do niego nie może nawet zbliżyc. Może chociac twoj
    > Helios niedomaga przy pracy pod światło? No pociesz mnie trochę! ;)

    Pod światło leży i kwiczy. No, prawie... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/