    Date: Sat, 28 Dec 2013 15:44:43 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: "Halogen led" - rozbierał ktoś? jakieś opinie?

    witam

    jeśli ktoś nie wie co to "halogen led" to prosze rzucić okiem na aukcje
    http://allegro.pl/i3834439807.html
    (jak link nie działa to na allegro.pl i wpisać halogen led)

    mam taką lampę pół roku, ale płaciłem za nią 2 razy więcej i działa.
    działa sprawnie, ale nie przez długi czas. mnie się nie zepsuła, co nie
    znaczy ze nie padają jak muchy. Zwracam się do tych którzy takie lampy
    mają i używają intensywniej niż ja.
    Pytanie dodatkowe: Czy ktoś rozbierał tą lampę? zastanawiam się nad
    wyjęciem cob-a z oprawy i zamontowaniem w plafonie. Tylna część tego
    "halogena" też się grzeje jak dzika, więc z ze środka też będzie trzeba
    coś wymontować i zapewnić chłodzenie. Czy to jest wykonalne? (mojej nie
    mogę rozebrać)
    Czy ktoś sprawdzał jaki ta lampa ma pobór prądu?

    Pozdrawiam
    ToMasz