  • 1. Data: 2009-05-05 06:54:58
    Temat: [ot?] internet - prawda to ?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://stopcenzurze.wikidot.com/

  • 2. Data: 2009-05-05 06:56:34
    Temat: Re: [ot?] internet - prawda to ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marcin [3M]:

    > http://stopcenzurze.wikidot.com/

    Nieprawda.

  • 3. Data: 2009-05-05 06:58:51
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://stopcenzurze.wikidot.com/

    A jakie to ma znaczenie? Za kilka lat nie bedzie Cie stac na prad
    do napedzania internetu jak elektrownie zaczna placic za CO2...

  • 4. Data: 2009-05-05 06:59:06
    Temat: Re: internet - prawda to ?
    Od: docxxx <s...@g...com>

    A dzisiaj o 8 rano kolega przychodzi do pracy i cos mi mowi na ten
    temat. Wpuscilem jednym uchem, a drugim wypuscilem, bo myslalem, ze
    nie wyspal sie bidula. A tu jednak cos w tym jest.

  • 5. Data: 2009-05-05 07:14:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://stopcenzurze.wikidot.com/

    i gowno te protesty dadza... za tym stoi tan niewaska kasa, ze
    takie kmioty jak my czyli tzw. wyborcy maja na to zerowy
    wplyw. Podejrzewam, ze decyzja i tak juz dawno zapadla
    tam gdzie trzeba, ktos dostal kilka luksusowych aut, ktos inny
    pewnie jakas wille :)
    Chcielismy to jestesmy w europie wiec teraz morda w kubel
    i do nastepnych wyborow marsz.

    Roger

  • 6. Data: 2009-05-05 07:16:44
    Od: j...@a...at

    On 5 Mai, 08:58, "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > A jakie to ma znaczenie? Za kilka lat nie bedzie Cie stac na prad
    > do napedzania internetu jak elektrownie zaczna placic za CO2...

    marzy mi sie urlop bez dostepu do internetu

    XXX

  • 7. Data: 2009-05-05 07:20:11
    Od: j...@a...at

    On 5 Mai, 09:16, j...@a...at wrote:

    > marzy mi sie urlop bez dostepu do internetu
    >
    > XXX

    qrde

    mazy

  • 8. Data: 2009-05-05 07:21:49
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    a to jakis problem? Pytam bo nie wiem...

    Roger

  • 9. Data: 2009-05-05 07:27:56
    Od: j...@a...at

    On 5 Mai, 09:21, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

    > a to jakis problem? Pytam bo nie wiem...
    >
    > Roger

    nie wiesz co to urlop , czy nie wiesz co to internet ?
    ba ja nie wiem czego nie wiesz .

  • 10. Data: 2009-05-05 07:32:33
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > pewnie jakas wille :)
    > Chcielismy to jestesmy w europie wiec teraz morda w kubel

    Wyborow czego? Obsady koryta? ;)

    Jedyna szansa to ta, ze EU jak najszybciej zaryje morda w kryzysie
    i poszczegolne kraje pokaza gdzie maja "wspolne dobro" ratujac
    wlasne tylki, dzieki czemu sytuacja wroci do normalnej -
    wspolpracujacych (i konkurujacych!) suwerennych panstw a nie kolchozu...