  • Data: 2015-05-22 08:13:50
    Temat: HDD 6TB [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    mam dysk jak w temacie i starszy komp della.
    dysk dało się sformatować jako GPT, ale potem sa z nim problemy. system
    raz widzi partycje, raz mówi, ze dysk trzeba sformatować, raz widzi
    partycje jako RAW. podłączałem do kilku obudów zewnętrznych po eSATA, po
    USB (dyski 3TB chodzą w nich poprawnie). jest po prostu rożnie.
    najlepiej zachowuje się na jakiejś chińskiej stacji dokującej, ale potem
    podczas kopiowania po jakimś czasie kopiowanie staje i np. Total
    Commander się wiesza. próbowałem tez podłączać dysk po eSATA do
    kontrolera eSATA na PCI, bo przypomniało mi się, ze ten który był na
    płycie głównej miał problem nawet z dyskiem 3TB.
    czy ktoś mógłby doradzić, co z tym fantem zrobić żeby ten dysk był w
    pełni czytelny pod windows7x64? jak sformatować? może hardware się nie
    wyrabia? z góry dzięki za porady i wskazówki. <rs>.