  • 11. Data: 2013-03-15 13:04:30
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:khuvpb$d3q$...@n...news.atman.pl...

    > I właśnie o to chodzi bo zamiast 4-5 pilotów masz jeden tel który zastępuje
    > all

    Do tego to mam Logitecha Harmony. Coś jeszcze?

    X.

  • 12. Data: 2013-03-15 13:08:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mariusz Wozniak nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    > Do tego to mam Logitecha Harmony. Coś jeszcze?

    Ja się pozbyłem bo po co ma być +1 pilot więcej.

  • 13. Data: 2013-03-15 13:16:30
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.03.2013 Mariusz Wozniak <m...@x...org> napisał/a:

    > Do tego to mam Logitecha Harmony. Coś jeszcze?

    Z owym Logitechem cięzko chodzić po sklepach RTV by zmieniać kanały
    na wystawionych telewizorach i nie wzbudzać podejrzeń ;-)

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 14. Data: 2013-03-15 14:35:18
    Od: W <w...@w...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > qrt nabazgrał(a):

    > I właśnie o to chodzi bo zamiast 4-5 pilotów masz jeden tel który
    > zastępuje all

    Hm... z perspektywy osoby nieposiadającej telewizora - kosmicznie zbyteczna
    radość ;p

  • 15. Data: 2013-03-15 14:36:18
    Od: W <w...@w...pl>

    AT wystukał, co następuje:

    > ja akurat mam wszystko samsunga u siebie, wystarczy
    > aplikacja na androida, ja u siebie akurat posiadam 3 tv samsunga, i mamy
    > i9300 oraz i 9100, przez siec wifi sterowac mozna naszymi TV, w salonie i
    > jak w kuchni czy w biurze.
    >
    > telefonem mozna wlaczyc alarm, wylaczc tv (niestety właczyc sie nie da)
    > podlagac kamery itp

    ostatnio na osnews.com było, jak to ludzie Korei powoli zaczynają się
    obawiać tego, że wszystko jest "Made by samsung" - właściwie to żyją w
    Samsungu a nie w Korei... ;)

  • 16. Data: 2013-03-15 14:43:49
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 15.03.2013 qrt <...@i...jakis> napisał/a:

    > a tak sie zapytam jakie to ma dzsiaj zastosowanie?
    > Ze telefon może robić za pilota?
    > Coś jeszcze?

    IR to bardzo dobry nośnik informacji niewielkiego zasięgo, sam
    z siebie też bezpieczniejszy niż radio. IrDA był bardzo dobry
    jak na swoje czasy, nadal ma wiele zalet, może być jeszcze bardzo
    dobry, zwłaszcza że pasma radiowe nie są idealne do wszystkiego.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 17. Data: 2013-03-15 15:45:45
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    W nabazgrał(a):

    > Chris wystukał, co następuje:
    > Hm... z perspektywy osoby nieposiadającej telewizora - kosmicznie
    > zbyteczna radość ;p

    A kto ci każe z tego korzystać ?? jest opcja i tyle ... jeden użyje a drugi
    nie ... mam SGS3 z NFC tylko że nie używam tego znaczy mam sprzedać telefon
    i kupić taki który ma tylko opcję których używam ??

  • 18. Data: 2013-03-15 23:02:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W <w...@w...pl> wrote:

    > ostatnio na osnews.com było, jak to ludzie Korei powoli zaczynają się
    > obawiać tego, że wszystko jest "Made by samsung" - właściwie to żyją w
    > Samsungu a nie w Korei... ;)

    Tak samo było w Finlandii ale, jak widzisz, życie daje sobie radę :-P

  • 19. Data: 2013-03-16 00:53:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Mar 2013 10:39:39 +0000 (UTC), kakmar
    <k...@g...com> wrote:
    > Samsung dał radę, cieszy powrót IR, mam nadzieję ze w wielkim stylu.

    Co masz na myśli pisząc IR? Irda?

    --
    Marek

  • 20. Data: 2013-03-16 01:14:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 00:53:25 +0100, Marek napisał(a):

    > Co masz na myśli pisząc IR? Irda?

    Nie, IR
    IrDA to standard interfejsu, który jest dwukierunkowy.
    Szajsung na razie wspomina tylko i wyłącznie o NADAJNIKU.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.