  • 1. Data: 2010-04-08 15:49:59
    Temat: Rady dla kupującego używany samochód?
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

    Witam!

    Kiedyś przeglądając Internet trafiłam na rady dla kupującego
    używany samochód - na co zwrócić uwagę itp.
    Teraz byłoby mi to potrzebne, ale nie mogę tego znaleźć.
    Jeśli ktoś ma pod ręką adres do takiej strony to bardzo proszę
    o podanie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-08 15:58:18
    Temat: Re: Rady dla kupującego używany samochód?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Wahine pisze:
> [...]
    > Teraz byłoby mi to potrzebne, ale nie mogę tego znaleźć.
    > Jeśli ktoś ma pod ręką adres do takiej strony to bardzo proszę

    jeśli szukasz takiego poradnika, to najlepiej żebyś zabrał ze sobą kogoś
    kto się na tym zna.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-04-08 16:01:56
    Od: "m" <...@n...pq>

    http://tinyurl.com/yjsm773 ?

  • 4. Data: 2010-04-08 16:02:54
    Od: btn <w...@b...pl>

    Moze sie przyda:
    http://tylik.motogrono.pl/lista-przed-zakupem-uzywan
    ego-auta/

  • 5. Data: 2010-04-08 16:03:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > jeśli szukasz takiego poradnika, to najlepiej żebyś zabrał ze sobą kogoś
    > kto się na tym zna.

    I to w sumie jedyna sensowna rada, bo laik kierujący się radami z Auto
    Świata odrzuci głównie dobre auta w których ktoś np. lakierował błotnik
    po stłuczce, co nie ma żadnego znaczenia.

    --
    cokolwiek

  • 6. Data: 2010-04-08 16:07:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    btn pisze:
    > Moze sie przyda:
    > http://tylik.motogrono.pl/lista-przed-zakupem-uzywan
    ego-auta/

    zwykle jest tak, że emocje biorą górę i o liście się zapomina, dlatego
    ważne jest, żeby być z kimś kto się zna i w razie czego kubeł zimnej
    wody na głowę wyleje :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-04-08 22:04:02
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

    Dziękuję za odpowiedzi, szczególnie m i btn.

    Nie znam nikogo, kto mógłby w sposób kompetentny
    pomóc mi przy zakupie używanego samochodu.

    Czy można kogoś takiego wynająć, za ile i czy można
    mieć zaufanie do jego rad? Gdzie się w tej sprawie
    zwrócić?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-04-09 09:10:19
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Wahine pisze:
    > Czy można kogoś takiego wynająć, za ile i czy można
    > mieć zaufanie do jego rad? Gdzie się w tej sprawie
    > zwrócić?
    >
    > Pozdrawiam

    najlepiej pojechać do aso danej marki, nie daje to 100% profesjonalnego
    podejścia, ale lepsze to niż nic, za kompleksowe sprawdzenie auta (tzn
    podstawowe) zapłacisz max 200zł. Chyba, że zależy Ci na pomiarze płyty
    podłogowej, warto to zrobić w przypadku droższego auta, wtedy koszty
    rosną ale to i tak jest taniej niż późniejsze nieprzewidziane naprawy.
    Podstawowa kwestia nie wierzymy w to co mówi sprzedawca, zawsze
    absolutnie zawsze weryfikujemy i sprawdzamy nic na piękne oczy i na słowo.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-04-10 02:51:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-08, Wahine <...@a...pl> wrote:

    > Czy można kogoś takiego wynająć, za ile i czy można
    > mieć zaufanie do jego rad? Gdzie się w tej sprawie
    > zwrócić?

    Odezwij się do mnie na priva.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski