  • 11. Data: 2010-03-16 20:14:04
    Temat: Re: GSM i WiFi w jednym
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Szczepan pisze:
    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał
    >>
    > Mam jeszcze jedno pytanie.
    > W moim domu i okolicy nie mam zadnego zasiegu Orange a z tym operatorem mam
    > umowe.
    > Czy da sie w jakis sposob dodzwonic na moj numer z Orange poprzez Voip i
    > WiFi?
    > Bo ze poprzez Voip ja bede sie mogl dodzwonioc wszedzie to w miare
    > oczywiste.
    > Szczepan

    jeżeli konto Voip jest 2 kierunkowe tzn ma numer możesz zrobić
    przekierowanie na ten numer z numeru orange gdy poza zasięgiem.

    orcio

  • 12. Data: 2010-03-16 20:48:39
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Szczepan pisze:
    > U?ytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisa?
    > w tym frecoonect, to ile kosztuje minuta rozmowy - z tym numerem( albo
    > grup?)
    >>

    > Najczesciej rozmawiam ze stacjonarnymi w Niemczech i Kanadzie (obecnie
    > poprzez komputer).
    > W Niemczech to 8gr a Kanadzie 4gr za minute w Polsce 5gr.
    > Na komorki w Kanadzie tez jest 4 gr/min (widze w cenniku - nie probowalem)
    >
    > Daje Ci link na cennik :
    > http://etelefonia.pl/operatorzy_typ.html?nazwa=FREEC
    ONET

    > --
    > Szczepan

    A patrzyłeś na ceny skype? Może skype-to-go by Ci wystarczył i nie
    trzeba VOIPa w telefonie. Jeśli rozmawiasz bardzo dużo, to kupisz
    abonament świat bez ograniczeń i po sprawie. Jeśli mało to na bieżąco z
    konta skype będzie Ci opbierało.

    Zapłaciłem 44GBP za roczny abonament Europa bez granic i mam rozmowy bez
    ograniczeń. Na Świat wyjdzie około 400zł rocznie, wi tyle ile Ty płacisz
    za około 8000minut. To czy się opłaci wziąć abonament zależy tylko od
    tego, ile dzwonisz.

    Jeśli jednak wybierzesz skype-to-go możesz zarejestrować kilka numerów w
    różnych krajach i np. ktoś z Kanady/ Niemiec/ Polski też będzie mógł do
    Ciebie zadzwonić w ramach tego samego abonamentu.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 13. Data: 2010-03-17 05:49:41
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "orcio" <o...@N...pl> napisał

    > jeżeli konto Voip jest 2 kierunkowe tzn ma numer możesz zrobić
    > przekierowanie na ten numer z numeru orange gdy poza zasięgiem.

    Rozumiem ze to przekierowanie mam zalatwiac w Orange, czy oni robia taka
    usluge i ile to kosztuje?

    --
    Szczepan

  • 14. Data: 2010-03-17 06:51:32
    Od: "Aga K R" <a...@g...pl>

    jako Banalny w obsłudze to polecam
    nokia e51 lub e52

    doslownie jednym kliknięciem uruchamia się voip via wifi
    w przypadku windows mobile nie jest to juz takie proste
    i jak nie miałeś z WM do czynienia to nie polecam

  • 15. Data: 2010-03-17 07:45:20
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 17-03-2010 06:49, Szczepan pisze:
    > Użytkownik "orcio"<o...@N...pl> napisał

    > Rozumiem ze to przekierowanie mam zalatwiac w Orange, czy oni robia taka
> [...]
    Przekierowanie robisz z poziomu menu telefonu, koszt takiego
    przekierowania to cena jaką ponosisz za rozmowę z telefonu orange na
    telefon stacjonarny. A nie prościej będzie Ci podłączyć analogowy
    telefon bezprzewodowy? Pozdrawiam Dan

  • 16. Data: 2010-03-17 08:20:45
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "DanW" <m...@g...pl> napisał
> [...]
    > przekierowania to cena jaką ponosisz za rozmowę z telefonu orange na
    > telefon stacjonarny. A nie prościej będzie Ci podłączyć analogowy telefon

    Analogowy telefon bezprzewodowy to ja uzywam od dawna, rzecz w tym ze
    najczesciej wykonuje rozmowy zagraniczne z mojego konta Freeconet poprzez
    komputer.
    Nie zawsze musze miec wlaczony komputer lub niektorzy domownicy chcieliby
    dzwonic godzinami w tym czasie kiedy ja pilnie pracuje przy komputerze itd.
    Telefon Voip korzystajacy z WiFi rozwiazywalby mi problem tym bardziej ze
    router bezprzewodowy i tak mam wlaczony na stale.

    --
    Szzepan

  • 17. Data: 2010-03-17 20:53:50
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 17.03.2010 08:45, DanW pisze:

    > Przekierowanie robisz z poziomu menu telefonu, koszt takiego
    > przekierowania to cena jaką ponosisz za rozmowę z telefonu orange na
    > telefon stacjonarny.

    Jedna uwaga: domyślnie w Orange zablokowana jest możliwość dowolnego
    sterowania przekierowaniami (można tylko włączyć lub wyłączyć
    przekierowanie na pocztę głosową). Kiedyś wystarczyło zadzwonić do BOK i
    poprosić o udostępnienie takiej możliwości (włączenie usługi sterowania
    przekierowaniami), potem wymyślili, że wymagana jest forma pisemna.
    Zadzwoń i zapytaj, jak jest teraz.

    Wiem, że to kretyńskie, ale ponoć to "w trosce o dobro klienta",
    cokolwiek by to nie miało oznaczać...

    Marek

  • 18. Data: 2010-03-18 13:12:04
    Od: Kon Doncjusz El Presidente Cudakos vel Kudłaty Konservateesta <n...@p...pl>