  • 1. Data: 2010-03-15 12:48:54
    Temat: LongPlay
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    No i mamy, pierwszy raz w historii w abonamencie rozmowy wewnątrzsieciowe
    za free :)
    Bez żadnych opłat ani cudactw dla klientów indywidualnych.
    Szkoda że dopiero od abonamentu 69zł a nie od 29zł.
    Ale to nic. Brawo Play :)

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17559

    PS.
    Tylko ciekawe czy bez limitu..

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2010-03-15 13:14:25
    Temat: Re: LongPlay
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > Bez żadnych opłat ani cudactw dla klientów indywidualnych.
    > Szkoda że dopiero od abonamentu 69zł a nie od 29zł.

    Jak bez żadnych opłat, jak w tańszych abonamentach za dopłatą?
    Generalnie play fresh uważam za bardziej opłacalny, wyłączywszy dotowany
    telefon. Czy nie może być w końcu tak jak kiedyś, że abonamentowiec miał
    i tańszy telefon, i mniejsze rachunki niż prepaidowiec?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-03-15 13:29:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-03-2010 o 14:14:25 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Jak bez żadnych opłat, jak w tańszych abonamentach za dopłatą?

    Ee, no przecież nie przeczytałeś że napisałem że od abonamenty 69zł?

    > Generalnie play fresh uważam za bardziej opłacalny, wyłączywszy dotowany
    > telefon. Czy nie może być w końcu tak jak kiedyś, że abonamentowiec miał
    > i tańszy telefon, i mniejsze rachunki niż prepaidowiec?

    Może i tu się za zobacz jak wiele jest pakietów dodatkowych.
    Tzn to ja nie wiedziałem że takie pakiety są, pewnie są od dawna. Myślałem
    że takie pakiety to tylko właśnie w prepaidzie.
    A to o wieczory i weekendy co wychodzi min 5gr do wszystkich!
    Pakiet minut do wszystkich co min wychodzi 15gr!

    To jak się nie da jak się da. Jest chyba nawet taniej jak w prepaidzie a
    do tego telefon.

    Tylko ta umowa na 24mce jest paraliżująca (chyba niedługo w ogóle takie
    terminy z ustawy będą zakazane). Poza tym jaką politykę stosuje Play? Gdy
    wejdą obniżki (np z uwagi na MTR) to obowiązują wszystkich, czy cennik w
    momencie podpisywania umowy jest sztywny do końca?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-03-15 21:21:21
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-03-15 13:48, Piotr M pisze:
> [...]
    > Bez żadnych opłat ani cudactw dla klientów indywidualnych.
    > Szkoda że dopiero od abonamentu 69zł a nie od 29zł.

    Mi sie wkrotce konczy umowa w Play i przechodze do Fresha. Cieszy mnie
    jednak, ze sa darmowe rozmowy w tayfach firmowych i prywatnych to to
    moze oanaczac, ze Stan Darmowy nie zniknie raczej z Fresha....

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2010-03-16 11:28:47
    Od: "milosh" <m...@x...zz>

    Zeby było sprawiedliwie trzeba przyznac ze nie jest to pierwszy raz w
    historii - pierwsza byla oferta Plus Nieskonczonosc - za 100zl darmowe
    polaczenia do calego plusa choc trwala krotko. Na obecna chwile oferta
    plusa - nowa rarka z 29gr jest zalosna przy LongPlay

    pozdr.