  • 1. Data: 2010-03-15 18:15:18
    Temat: Nokia 6300 i karta Kingston - problem
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Włożyłem do Nokii 6300 kartę 4 GiB Kingstona ale telefon udaje, że jej nie
    ma. Czy trzeba jakieś specjalne hokus-pokus, żeby można było używać tej
    karty?

    JaromirD

  • 2. Data: 2010-03-15 20:05:29
    Temat: Re: Nokia 6300 i karta Kingston - problem
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 15-03-2010 o 19:15:18 JaromirD <r...@q...pl> napisał(a):

    > Włożyłem do Nokii 6300 kartę 4 GiB Kingstona ale telefon udaje, że jej
    > nie
    > ma. Czy trzeba jakieś specjalne hokus-pokus, żeby można było używać tej
    > karty?

    A jesteś pewien że ten telefon nie obsługuje max 2GB?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-03-15 20:15:24
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent JaromirD nadaje:

    > Czy trzeba jakieś specjalne hokus-pokus, żeby można było
    > używać tej karty?

    Czytać instrukcję obsługi - "Rozszerzanie pamięci: karta MicroSD o
    pojemności do 2 GB" - microSD a nie SDHC

  • 4. Data: 2010-03-15 22:35:14
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    JanKo wrote:

    > Agent JaromirD nadaje:

    > Czytać instrukcję obsługi - "Rozszerzanie pamięci: karta MicroSD o
    > pojemności do 2 GB" - microSD a nie SDHC

    Dzięki. Zapomniałem, że 4 GiB to już SDHC a nie SD.

    JaromirD