  • 1. Data: 2010-03-15 12:30:38
    Temat: rachunek szczegolowy w erze dla firm
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Witam!
    POsiadam w erze na firmę blue connect oraz fax stacjonarny, czy jezeli
    zechcialbym
    do nich brac rachunki sczzegolowe (zestawienie polaczen) to jest to
    dodatkowo platne
    czy gratis jak w orange i trzeba tylko zglosic?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-15 12:45:38
    Temat: Re: rachunek szczegolowy w erze dla firm
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hnl99k$p9h$1@inews.gazeta.pl...

    > czy gratis jak w orange i trzeba tylko zglosic?

    W nowych taryfach biznesowych orange to juz tez jest platne :(

    Pozdrawiam, leszek

  • 3. Data: 2010-03-15 13:20:53
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

> [...]
    > dodatkowo platne
    > czy gratis jak w orange i trzeba tylko zglosic?

    Przez i-eboa.pl to jest chyba za darmo.

  • 4. Data: 2010-03-15 13:27:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > dodatkowo platne
    > czy gratis jak w orange i trzeba tylko zglosic?

    odpowieem sam sobie i innym bo dzwonilem do boku, zestawienie dla
    stacjonarnego , faxu i blueconect
    (dla firm) jest bezplatne i juz sobie zamowilem.

    dzieki za odpowiedzi pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-03-15 15:37:47
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W nowych taryfach biznesowych orange to juz tez jest platne :(

    a jak mam era firmowa 125 to zaczna mi doliczac za rachunek szczegoloy?
    W liscie uslug aktywnych widnieje ta usluga i jest opis 5 zl za rachunek
    szczegolowy, nikt mnie nie informowal o zmianie
    wysokosci oplat.