  • 11. Data: 2009-08-30 11:47:51
    Temat: Re: GPS z A-GPS
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 19:09:12 +0200, Adax napisał(a):

    > Jaki telefon polecacie w przyzwoitej cenie z GPS? Pozdr!

    Ja polecam Nokie 6220c.
    GPS po bluetooth ma tę zaletę, że oba urządzenia działają dłużej bez
    ładowania. Przy jednym urządzeniu lekarstwem na to jest ładowarka
    samochodowa. Natomiast wadą dwóch urządzeń jest ich ilość. Przy urządzeniu
    2w1 masz zawsze gotowy sprzęt do nawigacji.
    Przed dokonaniem wyboru radzę się dobrze zastanowić.
    Kiedyś używałem GPS po BT, po przesiadce na N82 nie wyobrażam sobie innego
    rozwiązania jak 2w1.
    Jest to tylko moje prywatne zdanie i oczywiście możesz się z nim nie
    zgadzać.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 12. Data: 2009-08-30 11:55:56
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Żaden. Lepiej kupić dobrą komórkę z Bluetoothem i BT GPS - na przykład
    > Altiny za około 120 zł.

    Uwielbiam takie "zdecydowane" odpowiedzi...

    > Ten ostatni pracuje 12 godzin na akumulatorze i łapie sygnał po minucie, a
    > telefon łapie po kilkunastu i zżera baterię w znacznie szybszym tempie
    > (próbowałem na Nokii E66).

    Nokia E52 lapie sygnal szybciej niz najszybszy znany mi zewnetrzny GPS (mam
    Garmina Vista HCx i holuxa M-1000).
    Z wlaczonym caly czas GPSem dziala bez problemu i dobe.

  • 13. Data: 2009-08-30 11:56:36
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Błażej pisze:

    > Przed dokonaniem wyboru radzę się dobrze zastanowić.

    Dokładnie
    GPS w telefonie to półśrodek.
    Miałem, używałem i się pozbyłem (HTC Wizard).
    Albo mamy telefon albo nawigację.
    Teraz mam dedykowaną nawigację i telefon - też ma wbudowany GPS ale nie
    korzystam z niego (BB8820)

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 14. Data: 2009-08-30 11:59:05
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    cztery pisze:

    > Z wlaczonym caly czas GPSem dziala bez problemu i dobe.

    Włączony to jedno ale czy podczas korzystania z GPS tyle trzyma.

  • 15. Data: 2009-08-30 12:10:37
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Włączony to jedno ale czy podczas korzystania z GPS tyle trzyma.

    Uzywalem go jako nawigacji podczas ostatniej wybieczki do Poznania (koncert
    Radiohead). 4h drogi z Gdanska, a pozniej okolo 1h nawigacji po Poznaniu.
    "Zjadlo" mi dwie kreski z siedmiu.

  • 16. Data: 2009-08-30 13:47:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości grup

    > Uzywalem go jako nawigacji podczas ostatniej wybieczki do Poznania
    > (koncert Radiohead). 4h drogi z Gdanska, a pozniej okolo 1h nawigacji po
    > Poznaniu. "Zjadlo" mi dwie kreski z siedmiu.
    Tylko pierwsza kreska znika jak jest pół baterii. :)

  • 17. Data: 2009-08-30 15:06:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Uwielbiam takie "zdecydowane" odpowiedzi...

    > Nokia E52 lapie sygnal szybciej niz najszybszy znany mi zewnetrzny GPS
    > (mam Garmina Vista HCx i holuxa M-1000).
    > Z wlaczonym caly czas GPSem dziala bez problemu i dobe.

    Mój wintec 201 łapie sygnał w 4s od włączenia. Warunek jeden:
    włączyłem go w miejscu uprzedniego wyłączenia.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 18. Data: 2009-08-30 15:08:49
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > samochodowa. Natomiast wadą dwóch urządzeń jest ich ilość. Przy urządzeniu
    > 2w1 masz zawsze gotowy sprzęt do nawigacji.

    Co to znaczy zawsze gotowy?

    Telefon mam zawsze włączony, a odbiornik GPS włączam jednym pstryknięciem.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 19. Data: 2009-08-30 15:52:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Aug 2009 19:37:46 +0200, ToMasz wrote:
    >tak q 100%

    Z tym ze czas lapania fixa moze wyjsc dlugi. 5-10 minut.

    >żaden. Dlaczeo? bo GPS (w naszym rozumieniu) to dobiornik pewnych
    >danych. Skąd mamy wiedzieć co z owymi danymi masz zamiar robic?

    Slusza uwaga - po co komu ten GPS - od tej odpowiedzi trzeba zaczac.

    J.

  • 20. Data: 2009-08-30 16:17:58
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Zygmunt M. Zarzecki ni au koto ha itsumo tanosii

    > Co to znaczy zawsze gotowy?

    Zawsze masz przy sobie GPS, dedykowaną nawigację można zapomnieć.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.