  • 21. Data: 2009-08-30 16:28:31
    Temat: Re: GPS z A-GPS
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h7e3bv$49n$...@n...interia.pl...
    > Mój wintec 201 łapie sygnał w 4s od włączenia. Warunek jeden:
    > włączyłem go w miejscu uprzedniego wyłączenia.

    Mam rozumieć, że satelity się nie przemieściły?

  • 22. Data: 2009-08-30 16:35:03
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    qwerty pisze:

    > Mam rozumieć, że satelity się nie przemieściły?

    Pokazuje mu ostatnie położenie, a korektę wprowadza po złapaniu fix'a.
    Inaczej się nie da.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 23. Data: 2009-08-30 18:05:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Aug 2009 17:06:53 +0200, Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    >Mój wintec 201 łapie sygnał w 4s od włączenia. Warunek jeden:
    >włączyłem go w miejscu uprzedniego wyłączenia.

    I zapewne jeszcze przed chwila.

    Pomijajac wiele czynnikow, to trzeba jeszcze miec aktualny almanach.
    A jest on transmitowany co 30 sekund, lub mozna sciagnac przez gprs.

    A biorac pod uwage ze czasem odbiornik startuje dluzej niz 30-60
    sekund, to widac tych wiele czynnikow jest nie do pominiecia.

    J.

  • 24. Data: 2009-08-30 18:53:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Mam rozumieć, że satelity się nie przemieściły?

    Łapie sygnał, czyli łapie fixa.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 25. Data: 2009-08-30 18:55:40
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zawsze masz przy sobie GPS, dedykowaną nawigację można zapomnieć.

    A po co mieć zawsze?
    Do sklepu chodząc też mam zabierać?
    Dla mnie GPS to gadżet, w większości robi za logger.
    Nie mam problemu z orientacją.

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 26. Data: 2009-08-30 19:12:23
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 17:08:49 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Co to znaczy zawsze gotowy?

    To znaczy, że nie musisz pamiętać o zabraniu, naładowaniu odbiornika GPS.
    Nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji może być potrzebny.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 27. Data: 2009-08-30 20:15:21
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Zygmunt M. Zarzecki ni au koto ha itsumo tanosii

    > A po co mieć zawsze?

    Spytaj tych co chwalą to rozwiązanie.

    > Do sklepu chodząc też mam zabierać?
    > Dla mnie GPS to gadżet, w większości robi za logger.
    > Nie mam problemu z orientacją.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 28. Data: 2009-08-31 08:09:10
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 30 Sie, 20:55, "Zygmunt M. Zarzecki"
    a.com> wrote:

    > A po co mieć zawsze?
    > Do sklepu chodząc też mam zabierać?
    > Dla mnie GPS to gadżet, w większości robi za logger.
    > Nie mam problemu z orientacją.
    Jak jesteś piechurem, to tobie rzeczywiście GPS niepotrzebny i dlatego
    możesz go sobie nazywać gadżetem (bo właściwie tylko do lasu na
    grzyby...).
    Ja jeżdżę samochodem i już nie wyobrażam sobie innej nawigacji -
    szczególnie po mieście - jak GPS z komórki. Garmina sprzedałem.
    Pozdr. - J
    ------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 29. Data: 2009-08-31 16:20:57
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Błażej <b...@i...pl> zwrócił błąd:

    > To znaczy, że nie musisz pamiętać o zabraniu, naładowaniu odbiornika GPS.
    > Nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji może być potrzebny.

    Przecież telefon też można zapomnieć naładować. Nawet częściej mi się
    zdarza. Poza tym nawigacje samochodowe mają albo powinny mieć zasilanie
    natychmiast po podłączeniu do samochodu. Osobiście tylko gpsa
    trekkingowego do łażenia, samochodowego do samochodu a BT w telefonie
    używam do słuchawek.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 30. Data: 2009-08-31 19:07:24
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:20:57 -0400, Saiko Kila napisał(a):

> [...]
    > natychmiast po podłączeniu do samochodu. Osobiście tylko gpsa
    > trekkingowego do łażenia, samochodowego do samochodu a BT w telefonie

    Nie mówimy w tym wątku o typowych nawigacjach samochodowych.
    Są ludzie, którzy zapominają o ładowaniu telefonu i tacy, którzy nie
    pamiętają o naładowaniu odbiornika GPS.
    Rozwiązaniem są ładowarki samochodowe, choć nie zawsze.
    Dlatego napisałem, żeby kolega się dobrze zastanowił zanim dokona wyboru.