    From: Błażej <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GPS z A-GPS
    Date: Sun, 30 Aug 2009 13:47:51 +0200

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 19:09:12 +0200, Adax napisał(a):

    > Jaki telefon polecacie w przyzwoitej cenie z GPS? Pozdr!

    Ja polecam Nokie 6220c.
    GPS po bluetooth ma tę zaletę, że oba urządzenia działają dłużej bez
    ładowania. Przy jednym urządzeniu lekarstwem na to jest ładowarka
    samochodowa. Natomiast wadą dwóch urządzeń jest ich ilość. Przy urządzeniu
    2w1 masz zawsze gotowy sprzęt do nawigacji.
    Przed dokonaniem wyboru radzę się dobrze zastanowić.
    Kiedyś używałem GPS po BT, po przesiadce na N82 nie wyobrażam sobie innego
    rozwiązania jak 2w1.
    Jest to tylko moje prywatne zdanie i oczywiście możesz się z nim nie
    zgadzać.
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej