  • 1. Data: 2009-08-29 09:07:35
    Temat: Play cofa czas:)
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    W skrócie.
    Zgłoszenie wyłączenia usługi 22 lipca. Po przepychankach i dwukrotnych
    zapewnieniach, że usługa jest wyłączona (oczywiście nie była:)) wreszcie 13
    sierpnia (!!) została wyłączona.
    Teraz najlepsze. Dostaję pocztą pismo (nawiasem mówiąc na adres którego
    używałam u POPRZEDNIEGO operatora i którego ani razu nie wymieniłam przy
    przejściu do Play-a więc ciekawe skąd mają?) potwierdzające wyłączenie
    usługi, a na kopercie data 17 LIPCA 09. Czyżby w lipcu wiedzieli, że będę
    wyłączała tę usługę:)? Wróżki zatrudniają czy co?
    I tak na koniec co mogę zrobić w sprawie tego adresu?

  • 2. Data: 2009-08-29 11:43:22
    Temat: Re: Play cofa czas:)
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 29 Sie, 11:07, uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu> wrote:
    > W skrócie.
    > wyłączała tę usługę:)? Wróżki zatrudniają czy co?
    > I tak na koniec co mogę zrobić w sprawie tego adresu?

    GIODO.

  • 3. Data: 2009-08-29 12:31:54
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    slaweks pisze:

    > GIODO.

    Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz. Wyśmiali by go tylko.
    Przy przenoszeniu numeru za numerem idą wszystkie dane o użytkowniku
    numeru w tym adres. Dodatkowo jak abonent przenosi numer podpisuję zgodę
    na weryfikację swoich danych (prepaidy tego nie mają).

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 4. Data: 2009-08-29 16:46:27
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 29 Sie, 14:31, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz. Wyśmiali by go tylko.

    No to oupps.

  • 5. Data: 2009-08-29 16:56:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Flo wrote:

> [...]
    > numeru w tym adres. Dodatkowo jak abonent przenosi numer podpisuję zgodę
    > na weryfikację swoich danych (prepaidy tego nie mają).

    Żade dane same nie przechodzą. Nowy operator ma tylko te, które sam
    uzyskał od abonenta i właśnie te dane są weryfikowane u donora przy
    przenoszeniu.

    M.

  • 6. Data: 2009-08-29 17:26:54
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Żade dane same nie przechodzą. Nowy operator ma tylko te, które sam
    > uzyskał od abonenta i właśnie te dane są weryfikowane u donora przy
    > przenoszeniu.

    No tak.
    Nowy operator musi dostać dokładnie takie same dane jak te, które ma
    dotychczasowy operator inaczej nie przejdzie weryfikacji i z powodu
    błędu wniosek o zwolnienie numeru zostanie odrzucony.

    Skoro numer przeniesiono to dane musiały się zgadzać, a więc zostały
    nowemu operatorowi podane. Nie ma innego wyjścia.

    Dodatkowo użytkownik (niekoniecznie abonent) korzystając z usług wyraża
    zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z usługami z których
    korzysta. Przeniesienie numeru (o które sam wnioskował) jest usługą
    opierajacą się na przetwarzaniu danych osobowych i w tym przypadku
    ustawy nie naruszono.

  • 7. Data: 2009-08-30 06:31:42
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czemu chłopaka w maliny wpuszczasz.
    ^^^^^^^^^ raczej nie jestem:)
    Czytajcie dokładnie proszę. U poprzedniego opa miałam adres np.A. Po
    przejściu do Play Fresh wypełniana była karta rejestracyjna i tam podałam
    adres B bo A już był nieaktualny. Więc jak? Domagać się usunięcia adresu A?

  • 8. Data: 2009-08-30 06:52:38
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    uśmiechnięta_daria:D pisze:

    > ^^^^^^^^^ raczej nie jestem:)

    ups ;)

> [...]
    > przejściu do Play Fresh wypełniana była karta rejestracyjna i tam
    > podałam adres B bo A już był nieaktualny. Więc jak? Domagać się

    Tego zawsze można się domagać poprzez zmianę danych. W dokumentach,
    które poprzedni op przesłał do Play mógł, a nawet powinien się znaleźć
    poprzedni adres jeśli nie był zmieniony.

    Przykładowo

    Play wnioskuje o zwolnienie numeru należącego do:

    Jan Iksiński zam. Wólka Duża 20 dos. asd 123456 PESEL 123456123435

    Operator nie ma w pełni zgodnych tych danych i nie powinien zwolnić
    numeru bo wnioskujący posługuje się danymi

    Jan Iksiński zam. Wólka Mała 50 dos. asd 123456 PESEL 123456123435

    Nie zgadza się adres więc wniosek o zwolnienie do odrzucenia.

    W Twoim przypadku numer zwolniono ale pewnie stary operator przesłał
    formularz "E-06" - zgoda na zwolnienie numeru - ze starym adresem.
    Stąd Play go posiada. Trzeba było najpierw u starego opa adres zmienić.

  • 9. Data: 2009-08-30 07:43:46
    Od: uśmiechnięta_daria:D <d...@o...eu>

    > Tego zawsze można się domagać poprzez zmianę danych.

    Myślę, że szkoda zachodu. Nie jest to jak narazie "nagminna" korespondencja.
    Dalej jednak uważam, że powinien Play-a obowiązywać ostatni podany przeze
    mnie adres na ich (Play-a) formularzu rejestracyjnym, który został podpisany
    przez ich pracownika.

  • 10. Data: 2009-09-05 21:26:37
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jan Iksiński zam. Wólka Mała 50 dos. asd 123456 PESEL 123456123435
    >
    > Nie zgadza się adres więc wniosek o zwolnienie do odrzucenia.

    Adres czego ? Właściciel numeru może chyba robić z nim co chce niezależnie
    od tego gdzie akurat odbiera korespondencję. Dane kontaktowe jak sama nazwa
    wskazuje służą do nawiązania kontaktu a nie do weryfikacji tożsamości.