  • 31. Data: 2010-10-07 12:01:04
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-07 10:08, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Jesli musisz podpinac kabel po wlozeniu GPS-a do uchwytu - to badziewne.

    A jeśli przed włożeniem?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 32. Data: 2010-10-07 13:08:17
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nie, ale kartę tomtoma odczytuje rewelacyjnie.

    Tak?? Jeszcze nie widzialem, zeby sam czytnik czytal karte. A itinerer tez
    drukuje?

    --
    Axel

  • 33. Data: 2010-10-07 13:10:34
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > A jeśli przed włożeniem?

    To tez. Moja nawigacje wkladam w uchwyt jedna reka w ciagu 2 sekund. I jest
    gotowa do pracy.

    --
    Axel

  • 34. Data: 2010-10-07 13:15:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości news:

    > To tez. Moja nawigacje wkladam w uchwyt jedna reka w ciagu 2 sekund. I
    > jest gotowa do pracy.

    A jak wyciągniesz to do czego się nada?
    Idzie z niej zadzwonić? ;-)

  • 35. Data: 2010-10-07 14:45:13
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > A jak wyciągniesz to do czego się nada?

    Do tego samego. To jest GPS.

    > Idzie z niej zadzwonić? ;-)

    Przez nia mozna. Ma wbudowany zestaw HF po BT. Ale nie korzystam, bo mam w
    samochodzie zestaw BT podpiety pod radio i ma duzo lepszy dzwiek.
    A jesli Ci chodzi o to, ze to nie jest telefon, to jednak wole GPS-a z
    wiekszym ekranem, bo czesto z niego korzystam, zwlaszcza w trakcie jazdy po
    nieznanych mi miejscach.

    --
    Axel

  • 36. Data: 2010-10-07 14:49:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > A jesli Ci chodzi o to, ze to nie jest telefon, to jednak wole GPS-a z
    > wiekszym ekranem, bo czesto z niego korzystam, zwlaszcza w trakcie jazdy

    Każdemu wg potrzeb.
    Ja navi używam sporadycznie, bo też sporadycznie jeżdżę po nieznanych
    miejscach i w takim przypadku oczywiście pda z phonem sprawdza się lepiej,
    nie zaśmiecając kieszeni dodatkowym sprzętem.
    Wielkość ekranu ma drugorzędne znaczenie, do tego stopnia, że zmieniłem na
    sprzęt z mniejszym ekranem, ale z klawiaturą.

  • 37. Data: 2010-10-07 17:41:48
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > Każdemu wg potrzeb.

    Dokladnie

    > Ja navi używam sporadycznie, bo też sporadycznie jeżdżę po nieznanych
    > miejscach i w takim przypadku oczywiście pda z phonem sprawdza się lepiej,
    > nie zaśmiecając kieszeni dodatkowym sprzętem.

    Uzywam GPSa zawsze jak wyjezdzam za miasto, bo mi przypomina o szarych
    skrzynkach czatujacych na moja nieuwage ;-)
    Ale w sytuacjach awaryjnych mam navi w telefonie i calkiem niezle daje rade
    (zwlaszcza przydatne w pieszych wedrowkach po nieznanym miescie).

    > Wielkość ekranu ma drugorzędne znaczenie, do tego stopnia, że zmieniłem na
    > sprzęt z mniejszym ekranem, ale z klawiaturą.

    Tu akurat mam inne zdanie - IMHO minimum 4,3".

    --
    Axel

  • 38. Data: 2010-10-07 18:29:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote in message

    > "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > To tez. Moja nawigacje wkladam w uchwyt jedna reka w ciagu 2 sekund. I
    > jest gotowa do pracy.

    A ja w ciagu 15 sekund przekladam miedzy samochodami.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-10-08 09:35:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-07 13:10, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > To tez. Moja nawigacje wkladam w uchwyt jedna reka w ciagu 2 sekund. I
    > jest gotowa do pracy.

    Mieszczę się w podobnym czasie :), plus (jak już pisał kamil) w niewiele
    większym przekładam navi do innego samochodu :)
    No ale ja mam stosunkowo stary model TT - GO 920, nowsze GO mają już
    ładowanie w uchwycie.

  • 40. Data: 2010-10-08 12:43:39
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > A ja w ciagu 15 sekund przekladam miedzy samochodami.

    Jasne - z uchwytem i wpietym kablem. Tylko po co....
    (w samochodzie zony mam druga nawigacje)

    --
    Axel