    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: GDDKiA odstąpiła od umowy z Covec
    Date: Tue, 14 Jun 2011 18:31:57 +0200

    W dniu 2011-06-14 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Szczesliwy z ciebie czlowiek - gazet nie czyta, telewizji nie oglada,
    > radia nie slucha :-)

    W sumie szczęśliwy - bez żalu bym się rozstał z prasą, czy innymi
    mediami pełnymi sensacji i bzdur wszelakich.

    > Bo to juz od paru dni trabia. I choc oczywiscie moze byc to plotka
    > wyssana przez dziennikarzy z sufitu, to jednak nikt nie dementuje.

    Ależ ja nie neguję samego problemu - zareagowałem wprost na
    stwierdzenie:
    <cite>

    > Isnieje taka możliwosc, jeżeli znowu zaoferują najniższą cenę :-)

    Nie istnieje.
    </cite>

    Źródła informacji nie podał, źródła rewelacji również. Możliwości
    powtórnego wygrania przetargu przez COVEC nie ma.

    > A jestes calkowicie pewien ? I co - jedna wpadka dyskwalifikuje
    > calkowicie podmiot z calego rynku unijnego, czy sie okaze ze jednak mozna ?

    Pewien to ja jestem, że Kopernik była kobietą, a tak poważnie - Prawo
    zamówień publicznych wyklucza z przetargu firmy, które w przeciągu
    ostatnich 3 lat nie wykonały należycie umów itd. Szczegóły w stosownej
    ustawie.

    > A tu w dodatku konsorcjum - dyskwalifikowane sa wszystkie podmioty, czy
    > wystarczy drobne przetasowanie i mozna zglosic nowe konsorcjum pod
    > calkiem nowa nazwa ?

    Wiesz, to jest spółka z o.o. ;) Nawet jak zrobię przetasowanie i
    powołają nową, to ta będzie musiała przedstawić przykłady inwestycji
    zrealizowanych w sposób poprawny/akceptowalny.