  • 41. Data: 2011-06-14 11:43:20
    Temat: Re: GDDKiA odstąpiła od umowy z Covec
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:it5oft$o8m$1@mx1.internetia.pl...

    > Został rok czasu, odejdzie zima, co najmniej 3-4 miesiące.
    > Ciekawe ile czasu zajmnie nowy przetarg. Widziałem teren budowy z
    > bliska. Nie znam się na budowie autostrad ale nie wygląda to za
    > ciekawie.

    Zalezy co tam trzeba - same jezdnie robi sie szybko. Pracochlonne
    sa mosty, wiadukty.

    Chociaz .. we wroclawiu na Klecinskiej sa dwa blizniacze wadukty.
    Jeden powstawal ponad rok. Drugi 4-5 miesiecy.

    J.

  • 42. Data: 2011-06-14 11:44:42
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-13 21:54, Artur Maśląg pisze:

    > Nie, nie - błąd w założeniach (Twoich). Ja tylko twierdzę, że Twoje
    > doniesienia są "sensacyjne", ponieważ nie podpierasz się żadnymi
    > faktami, a tylko swoimi opowieściami...

    zamiast pieprzyć farmazony już byś dawno na tej stronie GDDKiA
    sprawdził. A że jesteś jeleń to będziesz dalej robił go z siebie.

  • 43. Data: 2011-06-14 12:25:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-14 11:44, Olo pisze:

    > zamiast pieprzyć farmazony już byś dawno na tej stronie GDDKiA
    > sprawdził. A że jesteś jeleń to będziesz dalej robił go z siebie.

    Jak widzę nie bardzo rozumiesz w czym problem. Źródło nie podane
    o do tego sensacyjne opowieści, że mogą po raz kolejny do przetargu
    stanąć i w teorii go wygrać. Poczytaj sobie razem z autorem
    rewelacji "Ustawę - Prawo zamówień publicznych". Wczoraj nawet
    pisałem, ale gdzieś wcięło posting.

  • 44. Data: 2011-06-14 15:06:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jak widzę nie bardzo rozumiesz w czym problem. Źródło nie podane

    Szczesliwy z ciebie czlowiek - gazet nie czyta, telewizji nie
    oglada, radia nie slucha :-)
    Bo to juz od paru dni trabia. I choc oczywiscie moze byc to plotka
    wyssana przez dziennikarzy z sufitu, to jednak nikt nie dementuje.

    > o do tego sensacyjne opowieści, że mogą po raz kolejny do
    > przetargu
    > stanąć i w teorii go wygrać. Poczytaj sobie razem z autorem
    > rewelacji "Ustawę - Prawo zamówień publicznych".

    A jestes calkowicie pewien ? I co - jedna wpadka dyskwalifikuje
    calkowicie podmiot z calego rynku unijnego, czy sie okaze ze jednak
    mozna ?
    A tu w dodatku konsorcjum - dyskwalifikowane sa wszystkie podmioty,
    czy wystarczy drobne przetasowanie i mozna zglosic nowe konsorcjum
    pod calkiem nowa nazwa ?

    J.

  • 45. Data: 2011-06-14 15:09:32
    Temat: Re: GDDKiA odst pi a od umowy z Covec
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w
    > Dnia pięknego Mon, 13 Jun 2011 23:59:28 +0200 osobnik zwany
    > Cavallino

    > nie musi.

    No i co - to Mostostal tak lekka raczka oddal wszystkie przetargi
    po wroclawskim stadionie, czy przy kazdym przetargu zamawiajacy ma
    swobode oceny innych wykonanych zadan ?

    J.

  • 46. Data: 2011-06-14 16:22:17
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie chodzi przypadkiem o zachodnią obwodnicę Poznania?
    > Bo dokładnie takie wrażenie miałem jak ją oglądałem w sobotę.

    S74, odcinek Kielce-Cedzyna, a dokładniej końcówka w Cedzynie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 47. Data: 2011-06-14 16:25:23
    Temat: Re: GDDKiA odstšpiła od umowy z Covec
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    LEPEK wrote:

    > Nigdy nie wyceniałem projektu, ale z tego, co się orientuję, to
    > wygląda to nieco inaczej (szczególnie od jakiegoś czasu, jak ceny
    > dołują): wycena na papierze + zysk, a z resztą to się zobaczy

    Można i tak.
    Pewnie, klienta na pierwszą wersję trudniej znaleźć i trudniej
    przekonać że jak ma być solidnie, to musi tyle kosztować, więc
    rozpowszechnia się "byle jak, byle tanio".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 48. Data: 2011-06-14 16:29:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Chociaz .. we wroclawiu na Klecinskiej sa dwa blizniacze wadukty.
    > Jeden powstawal ponad rok. Drugi 4-5 miesiecy.

    Wiesz, w Warszawie z kładką nad wawelską pieprzą się już ... choroba,
    nie wiem nawet ile.

    Osoba z miasta która podpisała na to umowę i nadzoruje to - powinna
    wylecieć na zbity pysk. Stoi toto, na betonie już rdza wyłazi i glony
    kwitną, a NIKT przy tym nie robi, czasem jakiś facet z miotłą się
    pojawia.

    A ludzie stoją na tych zasranych "tymczasowych" pasach ze światłami i
    klną na czym świat stoi.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 49. Data: 2011-06-14 16:31:35
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > radia nie slucha :-) Bo to juz od paru dni trabia. I choc oczywiscie
    > moze byc to plotka wyssana przez dziennikarzy z sufitu, to jednak

    GDDKiA na swoich stronach plotek raczej nie puszcza.

> [...]
    > mozna ? A tu w dodatku konsorcjum - dyskwalifikowane sa wszystkie
    > podmioty, czy wystarczy drobne przetasowanie i mozna zglosic nowe

    Jakie konsorcjum, zwyczajnie spółka zależna.
    Powoła się nową.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 50. Data: 2011-06-14 17:53:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jakie konsorcjum, zwyczajnie spółka zależna.
    > Powoła się nową.

    Bedzie maly problem, bo bedzie sie musiala pochwalic realizacja
    podobnych inwestycji.

    Poza tym chyba zazwyczaj do takich przetargow staja konsorcja - i
    co wtedy ?
    Alpine zawalilo, a Skanska powiesili, mimo ze np swoja czesc
    zrobila dobrze i w terminie ? :-)

    J.