  • 41. Data: 2019-10-31 16:59:56
    Temat: Re: Full HD
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ty piszesz o Athlonie, z jakimś pedalskim oznaczeniem 4400+,
    > którym to oznaczeniem brandzluje się jego producent,
    > sugerując jakie to wydajne są jego procesory,
    > a ja miałem na myśli dwuprocesorowego laptopa z PIV,
    > gdzie każdy z 2 proc., z osobna, ma dokładnie 3,00 GHz,
    > bez jakiś pedalskich "+"-ów.

    Ale o co chodzi?
    w poprzednim liście napisałem jaki komp/proc powinien dać radę,
    znalazłem jego benchmark, również porównywalnego intela, (podałem zły
    link, ale sam pewno dasz radę...). A Ty się czepiasz nazewnictwa firmy amd?
    No to teraz udowodniłeś że jesteś trolem

    ToMasz

  • 42. Data: 2019-10-31 17:06:48
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 16:59:56 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > link, ale sam pewno dasz radę...). A Ty się czepiasz nazewnictwa firmy amd?
    > No to teraz udowodniłeś że jesteś trolem

    Jesteś jak reszta Twoich psiapsiółek, z tego wątku,...
    kończą się Wam argumenty to zaczynacie prywatne wycieczki,
    a tu okazuje się czarno na białym, że dostąpiliście(-łyście)
    czasu na brazylianę i powrót do liceum.

  • 43. Data: 2019-10-31 17:11:51
    Od: marek <m...@w...pl>

> [...]
    > link, ale sam pewno dasz radę...). A Ty się czepiasz nazewnictwa firmy amd?
    > No to teraz udowodniłeś że jesteś trolem

    Napisz coś w temacie:
    > stary telefon komórkowy, z wyjściem TV i
    > wejściem na pendriva?
    Bo jak widać to Twoje hobby.

  • 44. Data: 2019-10-31 17:13:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 16:59:56 +0100, ToMasz napisał(a):

    > No to teraz udowodniłeś że jesteś trolem

    Szkoda czasu i prądu na niego. Napyskował co drugiemu w wątku :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 45. Data: 2019-10-31 17:34:53
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 17:13:20 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Szkoda czasu i prądu na niego. Napyskował co drugiemu w wątku :)

    Jak do tej pory to w tym wątku zadałem tylko kilka pytań pomocniczych
    i udzieliłem rzeczowych odpowiedzi w celu rozwiania wątpliwości,
    a spotkałem się z reakcją w stylu "huzia na Józia".
    Bo co? Jedna z drugą, panienka, nie widziała, laptopa z 2x PIV@3GHz?
    To ile wy macie lat... panienki. Zsumujcie, podzielcie przez liczbę
    członkiń koła gospodyń wiejsko-miejskich i podajcie średnią?
    Bo mam uzasadnione obawy, że trafiłem na jakieś towarzystwo wzajemnej
    adoracji i turbo-lansu, klubu sportowego "KS TĘCZA", albo "KS Oczko"?

  • 46. Data: 2019-10-31 17:48:58
    Od: marek <m...@w...pl>

    > Szkoda czasu i prądu na niego. Napyskował co drugiemu w wątku :)

    Prezes?

  • 47. Data: 2019-11-01 05:18:41
    Od: marek <m...@w...pl>

    > Szkoda czasu i prądu na niego. Napyskował co drugiemu w wątku :)

    Zatem RATOWNIK.

  • 48. Data: 2019-11-04 14:55:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 12:56:37 UTC+1 użytkownik marek napisał:

    > Widzisz Młody Człowieku, tak się składa nieszczęśliwie dla Ciebie,
    > że leży taki właśnie u mnie na półce, i będzie do sprzedania.

    No to można już kupić?
    Jaki to model - bo w google nie potrafiłem znaleźć...
    I coś mi się kojarzy, że P4 nie miały możliwości pracy SMP - nie po to intel
    wypuszczał xeony, żeby ludzie sobie multiprocesory z tańszych P4 konstruowali...

  • 49. Data: 2019-11-04 15:52:36
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 31.10.2019 o 17:06, marek pisze:

    > Jesteś jak reszta Twoich psiapsiółek,
    nie. jako jeden z niewielu piszę na temat. jak masz honor to odnieś się
    do tego co jest powyżej zacytowane
    ToMasz

  • 50. Data: 2019-11-05 10:01:44
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2019 05:55:41 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > No to można już kupić?
    Można.

    Przeklejam z "góry":

    Masz do wyboru:
    1) Klasyk 0F - 0-ówka jak po wyjściu z Fabryki z XP H PL, a instalka na
    ukrytej partycji, jak po wyjściu z fabryki.
    2) Modowany LN - na ukrytej/lub dowolnej innej partycji Linux Normalny
    do wyboru /Slackware, Debian/, reszta jak w w pkt 1),
    3) Modowany LL - na ukrytej/lub dowolnej innej partycji Linux Live
    do wyboru /Slackware, Debian/, reszta jak w pkt 1)

    Podaj numer (1,2,3) i cenę jaką jesteś w stanie zaoferować.

    Ww. na bazie:

    CPU 2xPIV, 512MB (max 2GB) RAM, 80 GB HDD, 64 MB ATI.

    > Jaki to model - bo w google nie potrafiłem
    > znaleźć... I coś mi się kojarzy, że P4 nie miały możliwości pracy SMP -

    Wygląda na to, że ten drugi musi być "zapasowy".

    > nie po to intel wypuszczał xeony, żeby ludzie sobie multiprocesory z
    > tańszych P4 konstruowali...
    "Wszyscy byli przekonani, że się nie da, aż przyszedł taki jeden
    co nie wiedział, że się nie da i to zrobił".