  • 31. Data: 2019-10-31 12:43:25
    Temat: Re: Full HD
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 12:22:50 +0100, sirapacz napisał(a):

    > To troll albo przygłup jest...

    I Ty przeciwko "Mu"?

    Fakt, coś długo zastanawia się nad wyborem: 1, 2, 3.
    Ale nie możesz być taki... "bezpośredni".

  • 32. Data: 2019-10-31 12:47:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2019 12:22:50 +0100, sirapacz <n...@s...pl> wrote:
    > To troll albo przygłup jest...

    Albo jakieś kolejne wcielenie Dariusza vel Experta czyli
    przepowiednie tego, co jednak się nie pojawiło. Laptopy dual socket,
    stereo telefony, dualsimy.....

    --
    Marek

  • 33. Data: 2019-10-31 12:57:16
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 12:47:56 +0100, Marek napisał(a):

    > Albo jakieś kolejne wcielenie Dariusza vel Experta czyli
    > przepowiednie tego, co jednak się nie pojawiło. Laptopy dual socket,
    > stereo telefony, dualsimy.....

    Widzisz Młody Człowieku, tak się składa nieszczęśliwie dla Ciebie,
    że leży taki właśnie u mnie na półce, i będzie do sprzedania.

  • 34. Data: 2019-10-31 13:01:11
    Od: marek <m...@w...pl>

    > Albo jakieś kolejne wcielenie Dariusza vel Experta czyli
    > przepowiednie tego, co jednak się nie pojawiło. Laptopy dual socket,
    > stereo telefony, dualsimy.....

    A zapomniałem...
    niejako przy okazji mam pytanie.........
    Lepszy jest Groundhog, którego używasz, czy ten drugi co ma V.I.P w nazwie
    do usenetu?

  • 35. Data: 2019-10-31 13:04:42
    Od: marek <m...@w...pl>

    > Albo jakieś kolejne wcielenie Dariusza vel Experta czyli
    > przepowiednie tego, co jednak się nie pojawiło. Laptopy dual socket,
    > stereo telefony, dualsimy.....

    A już sobie przypomniałem... zatem którego wybrać:
    Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    czy
    PiaoHong.Usenet.Client.VIP:1.65
    do usenetu?

  • 36. Data: 2019-10-31 13:23:43
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 13:04:42 +0100, marek napisał(a):

    > A już sobie przypomniałem... zatem którego wybrać:
    > Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    > czy
    > PiaoHong.Usenet.Client.VIP:1.65
    > do usenetu?

    No to który jest lepszy?
    No bo chyba przetestowałeś oba
    zanim zacząłeś używać tego pierwszego,
    co?

  • 37. Data: 2019-10-31 15:04:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2019 12:57:16 +0100, marek <m...@w...pl>
    wrote:
    > Widzisz Młody Człowieku, tak się składa nieszczęśliwie dla Ciebie,
    > że leży taki właśnie u mnie na półce, i będzie do sprzedania.

    Laptop Dual socket, telefon dualsim czy stereo? :-)

    --
    Marek

  • 38. Data: 2019-10-31 15:09:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2019 13:04:42 +0100, marek <m...@w...pl>
    wrote:
    > A już sobie przypomniałem... zatem którego wybrać:
    > Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    > czy
    > PiaoHong.Usenet.Client.VIP:1.65
    > do usenetu?

    PiaoHong nie znam. Jak wiele lat temu wybieralem czytnik to tylko
    Groundhog miał potrzebną mi funkcję catch-up. Groundhoga przejąłem po
    porzuceniu go przez pierwotnego autora (i następnego też), poprawiłem
    parę bugów, dodałem kilka nowych funkcji i udostępniłem jako wersję
    2.* (nie jest dostępna ze sklepu Play tylko z linka w headerze).

    --
    Marek

  • 39. Data: 2019-10-31 15:26:11
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 15:04:38 +0100, Marek napisał(a):

    > Laptop Dual socket, telefon dualsim czy stereo? :-)

    Nie obraź się... ale który Ty jestes rocznik?

  • 40. Data: 2019-10-31 15:35:38
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 15:09:47 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > parę bugów, dodałem kilka nowych funkcji i udostępniłem jako wersję
    > 2.* (nie jest dostępna ze sklepu Play tylko z linka w headerze).

    A "cancel'e" obsługuje?