  • 21. Data: 2010-03-24 13:19:07
    Temat: Re: Fotografowie slubni maja przerabane - dyskusja bridezillas na kafeteria.pl o fotografach
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-03-24 12:19, Kyniu pisze:

    > Ale o to wlasnie chodzi ze ten gust trzeba wyksztalcic.

    Chcesz powiedzieć że istnieje coś takiego jak optymalny gust? ;)
    Wykształcić to trzeba tolerancje oraz wiarę w wolność i indywidualizm
    jednostki. Lansowanie jedynej słusznej idei prowadzi do tworzenia grup i
    tarć między nimi, co przekłada się na agresję, nienawiść aż eskaluje do
    niewyobrażalnej skali, czego już nie raz mieliśmy przykład w historii.
    Nie odbieraj tego źle ale pozujesz na humanistę a zupełnie nie wierzysz
    w drugiego człowieka. Kategoryzujesz, to że ktoś słucha discopolo wcale
    nie znaczy że nie ma do zaoferowania nic w innych dziedzinach, może jest
    geniuszem w hodowli rzadkich odmian storczyków. Podobnie z ubraniem np.
    pan Kałużyński, na krawacie potrafił mieć plamy jeszcze z czasów PRL a
    na kinie i kulturze znał się jak mało kto w tym kraju. I wolę takiego
    zdrowego, szczęśliwego dziwaka niż odwaloną na panującą modłę, nijaką
    gwiazdkę.

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 22. Data: 2010-03-24 13:40:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kinie i kulturze znał się jak mało kto w tym kraju. I wolę takiego
    > zdrowego, szczęśliwego dziwaka niż odwaloną na panującą modłę, nijaką

    W stopke. Calosc :)

  • 23. Data: 2010-03-24 13:53:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    p...@a...pl wrote:

    > natychmiast krytykowana/hamowana przez innych forumowiczow. Nie wiem -
    > efekt wychowania w kulturze protestanckiej?
    > A u nas spadek po szwolezerach z Somossiery czy efekt przymusowej
    > wymiany warst spolecznych w latach 40 i 50tych?

    www.4chan.org

    Tam sobie możesz obejrzeć efekty wychowania w kulturze protestanckiej.

  • 24. Data: 2010-03-24 14:06:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
    > Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w
    > wiadomości news:1k2tybxhfiymq.dlg@piki.fixed...
    >
    > Wlozyc garniaki i na obiad do baru suszi marsz!

    a jak ktoś nei lubi suszi

  • 25. Data: 2010-03-24 14:14:59
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Dyjor napisał(a):

    > a jak ktoś nei lubi suszi

    To niech się postara o zaświadczenie lekarskie, że mu szkodzi, bo inaczej:

    Lubi, nie lubi... Może jeszcze wódka mu nie smakuje?
    Dla wykazanie się dobrym gustem takie drobiazgi jak upodobania się chyba
    nie liczą?

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 26. Data: 2010-03-24 14:21:43
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:24:21 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > To z tego, ze to JEJ ma sie podobac.

    No i mozemy tak w kolko. Ale zeby jej sie podobalo lub nie w sposob
    swiadomy musi umiec je ocenic.

    Kyniu

  • 27. Data: 2010-03-24 14:22:58
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 12:53:53 +0100, zly napisał(a):

    > Czyli, żeby wszyscy mieli taki sam?

    Nie. Chodzi o to zeby to nie byla ocena w stylu "podoba mi sie bo mi sie
    podoba" lub "niepodoba mi sie bo mi sie nie podoba".

    Kyniu

  • 28. Data: 2010-03-24 14:23:58
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 13:26:22 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Z powodu bo?

    Bo tylko nieliczni maja go dany jako talent. A i on wymaga oszlifowania.

    Kyniu

  • 29. Data: 2010-03-24 14:31:19
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 24 Mar 2010 14:19:07 +0100, cichybartko napisał(a):

    > Chcesz powiedzieć że istnieje coś takiego jak optymalny gust? ;)

    Nie. nigdzie tego nie napisalem.

    > Wykształcić to trzeba tolerancje oraz wiarę w wolność i indywidualizm
    > jednostki.

    Alez ich wcale nie trzeba wyksztalcac. Wystarczy poobserwowac dzieci. To
    jest cos z czym sie rodzimy. To rodzice, szkola, .... zabijaja w dzieciach
    te cechy. To od rodzicow mozna uslyszec "nie baw sie z tym i owym bo on
    jest z takiej siakiej rodziny" albo od nauczycielki "on nie jest
    towarzystwem dla Ciebie".

    > Nie odbieraj tego źle ale pozujesz na humanistę a zupełnie nie wierzysz
    > w drugiego człowieka.

    Nie pozuje na humaniste bo nim nie jestem. Masz racje, nie wierze w
    czlowieka. Albo inaczej - wierze w zupelnie bezinteresowna nieskonczona
    glupote gatunku ludzkiego.

    > Kategoryzujesz, to że ktoś słucha discopolo wcale nie znaczy że nie ma
    > do zaoferowania nic w innych dziedzinach, może jest geniuszem w hodowli
    > rzadkich odmian storczyków.

    Wybacz ale nie wierze by ktos kto jest milosnikiem disco polo byl w stanie
    czyms mnie zaskoczyc. A wyjatki zawsze sie zdarzaja.

    > Podobnie z ubraniem np. pan Kałużyński, na krawacie potrafił mieć plamy
    > jeszcze z czasów PRL a na kinie i kulturze znał się jak mało kto w tym kraju.

    Zwaz ze w druga strone to nie dziala - nie kazdy kto ma plame na krawacie
    jest Kaluzynskim.

    Kyniu

  • 30. Data: 2010-03-24 14:40:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>